Πελάτης

Πόσες φορές έχεις ακούσει το “ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο”? Ε λοιπόν η εμπειρία μας λέει πως αυτό δεν ισχύει πάντα. Αντίθετα, κάποιες φορές η προθυμία σου να εξυπηρετήσεις τον πελάτη άμεσα, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Να το γιατί:

  • Αν ρωτήσεις  τους καλύτερους πωλητές,  θα σου πουν πως οι πελάτες, όχι μόνο δεν έχουν πάντα δίκιο, αλλά συχνά είναι απαραίτητο να λες «όχι», αν πιστεύεις πως το τελικό αποτέλεσμα θα έχει αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περιμένει ο πελάτης.

  • Οι λύσεις «του ποδιού» επειδή «ο πελάτης το ζήτησε» έχουν συνήθως προσωρινό χαρακτήρα, αμφίβολα αποτελέσματα, μπορούν να σε βγάλουν εύκολα από τον προγραμματισμό σου και το κυριότερο…να σου στοιχίσουν την απώλεια ακόμη και του ίδιου του (δυσαρεστημένου πλέον από την πρόχειρη λύση) πελάτη σου.

  • Θυμήσου, πως για να είναι διατεθειμένος ο πελάτης να σε πληρώσει, σημαίνει πως σε εμπιστεύεται σαν επαγγελματία. Αλλιώς θα πήγαινε σε κάποιον ανταγωνιστή σου. Περιμένει λοιπόν από σένα την καλύτερη δυνατή λύση, προϊόν, υπηρεσία κλπ.

  • Κάθε φορά που κάποιος πελάτης σε πιέζει, βρες μια απλή δικαιολογία, δώσε ένα λεπτό στον εαυτό σου και σκέψου κάτι απλό και σωτήριο. Πως άλλο είναι «επείγον» και άλλο «σημαντικό». Το γεγονός ότι κάποιος πελάτης σε πιέζει για κάτι που θεωρεί επείγον, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι και σημαντικό για τη δουλειά του. Εσύ είσαι ο επαγγελματίας, εσύ έχεις την γνώση και την εμπειρία και εσύ θα δώσεις λύση στο πρόβλημα του πελάτη.  Με τους όρους σου.

Μάθε πώς μπορεί να βοηθήσει ένα CRM την επιχείρηση σου