Φρόντισε να είναι SMART:
-
Συγκεκριμένοι στόχοι, (Specific). Να ορίζουν τι ακριβώς πρέπει να επιτευχθεί.
-
Μετρήσιμοι (Measurable). Να είναι εφικτό να μετρηθούν με όρους χρόνου, ποιότητας, ποσότητας, οικονομικών πόρων κλπ.
-
Επιτεύξιμοι στόχοι(Achievable). Να είναι ρεαλιστικοί, δεδομένων των συνθηκών που υπάρχουν στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, αλλά και των πόρων που διαθέτει η επιχείρηση σου (οικονομικών, ανθρωπίνων κλπ).
-
Σχετικοί (Relevant) με την απόδοση της επιχείρησης σου
-
Χρονικά προσδιορίσιμοι (Timed). Σε συγκεκριμένα χρονικά όρια με αρχή και τέλος, καθώς και ενδιάμεσα χρονικά ορόσημα ελέγχου.
Marketing Plan: Ένας χάρτης που θα σε οδηγήσει με ασφάλεια στην επιτυχία
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.