πρόταση

  • Όχι πολλές σελίδες και προτάσεις. Κουράζουν. Το πολύ δύο σελίδες είναι μια καλή πρακτική.

  • Χρησιμοποίησε εύκολη, καθημερινή γλώσσα.

  • Θυμήσου πως δεν κάνεις πώληση όταν συντάσσεις ένα συμβόλαιο ή μια πρόταση. Η πώληση συνήθως γίνεται με προσωπικό ραντεβού.

  • Σπάνια (έως ποτέ) πελάτης θα σε επιλέξει ως συνεργάτη για τις συντακτικές σου ικανότητες και την  επίδειξη των εξειδικευμένων γνώσεων σου.

  • Ένα συμβόλαιο ή μια πρόταση δεν έχει σκοπό να «πείσει» τον πελάτη, αλλά να επισφραγίσει μια προφορική συμφωνία.

  • Ανάλυσε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται,  τα βήματα που θα ακολουθήσεις στο έργο που ανέλαβες και τα αποτελέσματα που θα φέρεις. Είναι αυτά στα οποία θα εστιάσει κυρίως ο πελάτης.

  • Διευκρίνισε θέματα που μπορούν να προκαλέσουν αναπάντεχες παρανοήσεις, όπως χρόνο παράδοσης, τρόπο πληρωμής, φόρους, ασφαλιστικές καλύψεις κλπ

Μάθε ποιοι είμαστε και πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.