Νέα έρευνα: 9 ενοχλητικές συνήθειες των πωλητών, με βάση τα όσα λένε οι ίδιοι οι πελάτες
Η έρευνα υλοποιήθηκε πρόσφατα από το American Management Association σε ένα δείγμα 1.100 ερωτώμενων, (εξαιρετικά καλός αριθμός συμμετεχόντων για να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα).
Αυτή είναι η λίστα των ενοχλητικών συνήθειων, όπως τις κατέγραψαν οι ίδιοι οι ερωτώμενοι-πελάτες:
Είναι ενοχλητικοί οι πωλητές:
-
Όταν γίνονται πολύ πιεστικοί (24%)
-
Όταν δεν δέχονται το «όχι» για απάντηση (23%)
-
Όταν δεν ακούνε (18%)
-
Όταν μιλούν πάρα πολύ (9%)
-
Όταν χρησιμοποιούν σαν δόλωμα τις χαμηλές τιμές και στη συνέχεια σου εμφανίζουν έξτρα κόστη (8%)
-
Όταν διαβάζουν μέσα από κάποιο έντυπο ή σημειώσεις αυτά που έχουν να σου πουν(7%)
-
Όταν χρησιμοποιούν ακαταλαβίστικους όρους πωλήσεων (5%)
-
Όταν προσπαθούν να σε πείσουν να αγοράσεις κάτι επιπλέον ή ακριβότερο (4%)
-
Όταν είναι ανυπόμονοι (2%)
Αναλυτικότερα στοιχεία για την έρευνα μπορείς να βρεις, πατώντας εδώ!
Μην υποθέτεις. Κάνε μια online έρευνα, λάβε άμεσες απαντήσεις!