Συχνότητα προβολής

Το έχουμε  δει όλοι να συμβαίνει αμέτρητες φορές  και δυστυχώς τείνει να γίνει κανόνας. Έλληνες μικροί και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες ανοίγουν ένα λογαριασμό στα social media για την προβολή της εταιρείας τους, και  αμέσως μετά… απλά τον ξεχνούν και η συχνότητα τον δημοσιεύσεων αγγίζει το μηδέν. Τον αφήνουν να υπάρχει ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες άψυχες επαγγελματικές σελίδες, σαν «νεκρό κουφάρι» που απλά κυκλοφορεί στο ίντερνετ (και κανείς δεν πρόκειται να προσέξει).

Το Business Mentor Greece έχει αρθρογραφήσει αρκετές φορές για την σημασία των social media και θα συνεχίσει σε αυτήν την κατεύθυνση, στην προσπάθεια να πείσει πως τo Social Media Marketing δεν είναι απλά μια μόδα, αλλά ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους ενδυνάμωσης του brand σου, αύξησης του πελατολογίου, των πωλήσεων σου κ.α.

Το παρόν infographic  αποτυπώνει τα αποτελέσματα πρόσφατων αμερικανικών ερευνών, αναφορικά με την επιθυμητή συχνότητα προβολής μιας μικρής ή μικρομεσαίας επιχείρησης στα social media, προκειμένου να δει κανείς  ουσιαστικά αποτελέσματα.

Digital Marketing: Κάνε τα social media, σύμμαχο της επιχείρησης σου.