Η έρευνα αυτή δημοσιεύτηκε πρόσφατα από το Harvard Business Review.

Διήρκεσε 3 χρόνια και για την υλοποίηση της συνεργάστηκαν ο James Oldroyd ( γνωστός ερευνητής του ΜΙΤ) & ο David Elkigndon (μέτοχος του insidesales.com). Σύμφωνα με τους εμπνευστές, χρειάστηκε να υλοποιηθούν 100.000 τηλεφωνικές κλήσεις (!) πριν  καταλήξουν σε ασφαλή συμπεράσματα. Υπό αυτήν την έννοια κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον θησαυρό πληροφοριών που μπορεί να αντλήσει κανείς από το παρακάτω infographic.

–          Δες ποιες μέρες είναι οι καλύτερες για να επικοινωνεί κανείς με υποψήφιους πελάτες

–          Δες ποιες ώρες είναι πιο δεκτικοί σε μια επικοινωνία/προσέγγιση από πωλητές

–          Βρες αποδείξεις που καταρρίπτουν την απαρχαιωμένη πεποίθηση πως αρκούν 1-2 επικοινωνίες για να κερδίσει κανείς νέους πελάτες.

Επικοινωνία με πελάτες

Vcita crm: Μια online πόρτα της επιχείρησης σου, ανοιχτή 24 ώρες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.