Καθημερινά δεχόμαστε καταιγισμό στατιστικών στοιχείων, ειδικά για τα social media που αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας πλέον για τους περισσότερους από εμάς.
Η καλύτερη όμως παρουσίαση της δύναμης των social media είναι μέσα από στατιστικά, των οποίων οι αριθμοί μερικές φορές είναι τόσο μεγάλοι που κάποιος αδυνατεί να το πιστέψει.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 5 από τα σημαντικότερα δεδομένα, τα οποία θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις σε πόσο μεγάλο βαθμό πρέπει να εισάγεις τα social media στην στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθεί η σχεδιάζει να ακολουθήσει η επιχείρηση σου.
To Facebook άγγιξε πλέον τους 1,59 δις χρήστες
Το Δεκέμβριο του 2015 το Facebook ανακοίνωσε τον τρομακτικό αριθμό 1,59 δις χρήστες. Καταλαβαίνεις ότι αν το Facebook ήταν κράτος, θα ήταν αυτό με τον μεγαλύτερο πληθυσμό στον πλανήτη.
Είναι λίγο δύσκολο να κατανοήσει ο καθένας, ότι με μια διαφημιστική καμπάνια μπορεί να επιλέξει το κοινό του ανάμεσα σε 1,6 δις περίπου ανθρώπους.
Δεύτερο αλλά όχι κουρασμένο έρχεται το Twitter το οποίο θα ήταν με την σειρά του το τέταρτο μεγαλύτερο κράτος του πλανήτη με περίπου 300 εκατομμύρια πληθυσμό.
Κανείς δεν μπορεί λοιπόν να αγνοήσει την δυναμική των social media σήμερα και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν.
Πάτησε εδώ και δες μερικά από αυτά!
Υπεράσπιση της παρουσίας μιας εταιρείας στα social media από τους ίδιους τους εργαζόμενους
Οι εργαζόμενοι μιας εταιρείας πρέπει να ενθαρρύνονται ώστε να μοιράζονται το περιεχόμενο της εταιρείας τους στα social media, μετατρέποντας έτσι αυτόματα τον εαυτό τους σε πρεσβευτές της μάρκας και παρέχοντας την σιγουριά ότι το περιεχόμενο εμφανίζεται διαδικτυακά. Αυτή η στρατηγική να έχεις υπόψιν σου ότι θα έχει αποτελέσματα μόνο αν παράγεις ποιοτικό περιεχόμενο, διαφορετικά είναι χάσιμο χρόνου. Φρόντισε να δημοσιοποιείς αξιόλογα βίντεο, σημαντικά άρθρα σχετικά με την αγορά που κινείσαι και infographics. Μην ζητήσεις από τον εργαζόμενο απλά να δημοσιεύσει το υλικό σου αλλά παρουσίασε το σε αυτόν και ζήτησε την γνώμη του πριν καταλήξετε μαζί στην δημοσιοποίηση.
Οι αυτόματες δημοσιοποιήσεις οδηγούν σε 70% λιγότερο ενδιαφέρον κοινού
Σύμφωνα με το Hubspot μία αυτόματη δημοσίευση μειώνει των αριθμό των likes και των comments κατά 70%. Αν χρησιμοποιείς κάποιο πρόγραμμα όπως το Buffer τότε είναι πιθανό να χάνεις αλληλεπιδράσεις με έναν σημαντικό αριθμό χρηστών. Από την άλλη βέβαια δεν μπορείς να είσαι όλη μέρα πάνω από τον υπολογιστή και να φροντίζεις για τις δημοσιεύσεις στα social media, οπότε θεώρησε το ως αναγκαίο κακό και φρόντισε να προγραμματίζεις τις αναρτήσεις σου ώρες και μέρες σχετικές με αυτές ώστε να φαίνονται στο κοινό ως πιο αυθεντικές.
24 δισεκατομμύρια δολάρια ήταν το ποσό που χρησιμοποιήθηκε για την διαφήμιση στα social media το 2015
Παρατηρείς την ραγδαία αύξηση. Δεν είναι μόνο το τεράστιο ποσό για το 2015, αλλά και ένας προϋπολογισμός που το 2009 ήταν σχεδόν μηδενικός εκτοξεύτηκε σε λίγα χρόνια σε αυτά τα δυσθεώρητα ύψη.
Προβλέπεται ότι στα επόμενα χρόνια η διαφήμιση μέσω των social media θα καλύπτει το ¼ του συνολικού παγκόσμιου προϋπολογισμού για διαφημίσεις. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι είναι το μοναδικό μέσο που σου δίνει την επιλογή για απόλυτη στόχευση κοινού το οποίο θες να προσελκύσεις.
Ο μέσος χρήστης παρακολουθεί κατά μέσο όρο 66 λεπτά βίντεο στο διαδίκτυο καθημερινά
Σύμφωνα με το eMarketer οι ενήλικοι χρήστες στην Αμερική παρακολουθούν 66 λεπτά βίντεο ημερησίως. Το Facebook πλέον έχει διπλασιάσει τον αριθμό βίντεο που προβάλλονται καθημερινά από τους χρήστες, ξεπερνώντας ακόμα και το YouTube. Με το snapchat αλλά και όλους τους υπόλοιπους ανταγωνιστές πλέον να ποντάρουν περισσότερο στο βίντεο, φαίνεται πως το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει όνομα και λέγεται βίντεο.
Αν δεν είσαι εξοικειωμένος ακόμα με αυτό, καλό θα ήταν να προσπαθήσεις να δημοσιεύεις πλέον περισσότερα βίντεο για να δεις την διαφορά ο ίδιος μέσα από τα στατιστικά στοιχεία των σελίδων σου στα social media.
Πάτησε εδώ για να δεις μερικές ενδιαφέρουσες προτάσεις για τα βίντεο σου.
Digital Marketing: Κάνε τα social media, σύμμαχο της επιχείρησης σου.