Η διαφήμιση επί πληρωμή πλέον είναι αναπόφευκτη αν θέλεις να προωθήσεις το εταιρικό σου προφίλ στο Facebook. Το να πληρώσεις όμως απλά για την προώθηση μιας διαφήμισης δεν έχει καμία σημασία αν δεν έχεις προσέξει όλες εκείνες τις απαραίτητες παραμέτρους, που θα κάνουν την δημοσίευση σου ελκυστική για το κοινό.

Φυσικά, για να δημιουργήσεις μια διαφήμιση, η οποία θα ακολουθεί πιστά τους κανόνες που θα αναφερθούν παρακάτω απαιτείται χρόνος και εμπειρία. Κάθε φορά που ετοιμάζεις μια διαφήμιση να θυμάσαι ότι απευθύνεσαι σε διαφορετικό κοινό από την προηγούμενη φορά, οπότε είναι σαν να δημιουργείς όλη την καμπάνια από την αρχή!

Οι βασικοί κανόνες όμως για την δημιουργία κάθε καμπάνιας, παραμένουν ίδιοι και αν τους ακολουθήσεις θα πετύχεις αύξηση του κοινού που παρακολουθεί την διαφήμιση και μείωση του κόστους ανά κλικ.

Να γνωρίζεις το κοινό που απευθύνεσαι

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχεις αποφασίσει είναι σε ποιο κοινό θέλεις να απευθυνθείς με αυτήν την διαφήμιση. Όσο πιο σχετικό είναι το κοινό σου με αυτό που διαφημίζεις, τόσο πιο κοντά στην επιτυχία βρίσκεσαι και επιπλέον θα μειωθούν και τα κόστη της διαφήμισης.

Το Facebook σου προσφέρει τόσες επιλογές στόχευσης κοινού, από δημογραφικά κριτήρια (ηλικία, τόπος διαμονής, φύλο, κ.α.) μέχρι και τα ενδιαφέροντα των χρηστών. Αν τις εκμεταλλευτείς σωστά τότε θα πετύχεις άριστο αποτέλεσμα.

 

Συνέπεια στον λόγο σου

Το κείμενο που γράφεις στην διαφήμιση, οι εικόνες που προσθέτεις, το όνομα του προϊόντος και γενικά όλα τα χαρακτηριστικά πρέπει να είναι ακριβώς αυτά που θα συναντήσει ο χρήστης αν πατήσει κλικ στην διαφήμιση και οδηγηθεί στην σελίδα που τον κατευθύνεις.

Για παράδειγμα: Έχεις εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων. Δημιουργείς διαφήμιση στο Facebook με περιεχόμενο ΄΄μην χάσετε την τεράστια προσφορά μας΄΄ και την συνοδεύουν εικόνες με πανάκριβα αυτοκίνητα.

Ο χρήστης εισέρχεται στο site και βλέπει ότι με την αγορά αυτοκινήτου αξίας 20.000€ παίρνει δώρο τους υαλοκαθαριστήρες. Καταλαβαίνεις ότι με τέτοιες διαφημίσεις σίγουρα σε λίγο καιρό δεν θα πουλάς αυτοκίνητα!

Χρησιμοποίησε επαγγελματικές εικόνες

Έχεις δύο επιλογές. Είτε να αφιερώσεις χρόνο για να βρεις την κατάλληλη εικόνα που πιστεύεις ότι είναι σχετική με το περιεχόμενο της διαφήμισης, είτε να σχεδιάσεις εσύ την εικόνα.

Είναι λάθος να μην δώσεις σημασία και να επιλέξεις απλά μια εικόνα στην τύχη. Οι διαφημίσεις που συνοδεύονται από μία επαγγελματική εικόνα σχετική με το περιεχόμενο, έχουν 94% περισσότερη απήχηση στο κοινό από τις υπόλοιπες(έρευνα Hubspot)

BMG article

 Παράδειγμα: Αυτή η εικόνα δημιουργήθηκε από την γραφιστική ομάδα του Business Mentor Greece, για την προώθηση ενός άρθρου μας μέσω Facebook διαφήμισης. Πάτησε πάνω στην εικόνα αν θέλεις να το διαβάσεις!

Ισχυρό Call-to-Action

Σκοπός της διαφήμισης σου δεν είναι άλλος από το να πείσει το κοινό να πατήσει κλικ στο call-to-action κουμπί ώστε να προβεί σε αγορά.

Το μήνυμα λοιπόν στο call-to-action πρέπει να είναι ευανάγνωστο, να είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να αποτελεί το κεντρικό σημείο στο οπτικό πεδίο του χρήστη και να οδηγεί αμέσως στην αγορά.

 Παράδειγμα: Χορηγούμενη ανάρτηση από το Digital Marketer με call-to-action Κουμπί

Προγραμματισμός διαφημίσεων

Για να αποκομίσεις τα μεγαλύτερα οφέλη από τις διαφημίσεις σου πρέπει να φροντίσεις για τον σωστό προγραμματισμό. Αυτός φυσικά προκύπτει ανάλογα με το προϊόν που διαφημίζεις.

Αν για παράδειγμα η επιχείρηση σου είναι ένα εστιατόριο, θα προγραμματίσεις τις διαφημίσεις σου τις ώρες των γευμάτων. Όπως καταλαβαίνεις δεν θα είχε κανένα αποτέλεσμα να διαφημίζεις κάτι τέτοιο στις 4 το ξημέρωμα!

Να μελετάς πάντα τα στατιστικά

Το να μην μελετούν τα στατιστικά είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσω Facebook. Απλά δημοσιεύουν μια διαφήμιση και δεν κάνουν καμία μελέτη σχετικά με την απόδοση της, με το κοινό που την παρακολούθησε και πολλές άλλες επιλογές που θα βρεις στα στατιστικά στοιχεία του Facebook.

Με τη μελέτη των στατιστικών μετά από λίγο χρονικό διάστημα που θα ΄΄τρέχεις΄΄ διαφημίσεις θα έχεις εξάγει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα που θα σε κατατοπίσουν ακριβώς για το περιεχόμενο των διαφημίσεων σου, το κοινό που πρέπει να προβάλλονται, και γενικά θα γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους που πρέπει να θέσεις για την μέγιστη απόδοση της καμπάνιας σου.

Γίνεται εύκολα κατανοητό λοιπόν, πως μια διαφήμιση στο Facebook δεν είναι απλά το πάτημα ενός κουμπιού και τα αποτελέσματα θα έρθουν δια μαγείας. Πρέπει να προσέχεις βασικούς κανόνες ώστε να προωθήσεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προς τους χρήστες σου.

Σκέψου ότι ναι μεν τα social media σου δίνουν την δυνατότητα να απευθυνθείς σε εκατομμύρια χρήστες, από την άλλη δε δεν είσαι ο μόνος που διαφημίζεται. Αξιοποίησε λοιπόν τις συμβουλές μας αλλά και την δημιουργική σου φαντασία, ώστε να αποκτήσεις προβάδισμα έναντι των άλλων!

Διαφημίσου με χαμηλό κόστος και σε στοχευμένο κοινό, αξιοποιώντας την δύναμη της διαφήμισης pay per click.