Αν η εταιρεία σου προσφέρει υπηρεσίες, αξιοποίησε προς όφελος σου μία ακόμη νέα λειτουργία του Facebook.

Σε αντίθεση με τις εταιρείες που πουλάνε προϊόντα,  πολλές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, δυσκολεύονται να δώσουν στον χρήστη να καταλάβει το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρουν. Έτσι, πολύ συχνά συναντάται το φαινόμενο, χρήστες να αποχωρούν απογοητευμένοι από την σελίδα που επισκέπτονται και οι επιχειρήσεις να χάνουν μοναδικές ευκαιρίες για την δημιουργία leads.

Για να δώσει λύση σε αυτό το πρόβλημα, το Facebook εγκαινίασε μία νέα λειτουργία, που επιτρέπει κυρίως στις τοπικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, να κατηγοριοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν & να τις κάνουν πιο ξεκάθαρες στο κοινό τους.

Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες είναι σε θέση πλέον να κατανοήσουν καλύτερα το είδος των υπηρεσιών που προσφέρει  μια επιχείρηση, ενώ παράλληλα  η ίδια η επιχείρηση, έχει μια μοναδική ευκαιρία να προβάλει τις υπηρεσίες της με ένα πιο δυναμικό και διαδραστικό τρόπο.

Πώς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία.

ΒΗΜΑ 1:

Αν είσαι διαχειριστής της Fan Page μιας τοπικής επιχείρησης, πήγαινε στο προφίλ της επιχείρησης  και ψάξε στο οριζόντιο μενού κάτω από την Cover photo, για το tab “Services”.

Facebook Services 1

Aν θες ένα παράδειγμα, μπορείς να δεις το tab “Services” στην Facebook σελίδα του Business Mentor Greece.

ΒΗΜΑ 2:

Πριν προχωρήσεις στο βήμα 2, βεβαιώσου ότι έχεις ήδη κατηγοριοποιήσει σε ένα word αρχείο τις υπηρεσίες σου και την περιγραφή της κάθε μίας από αυτές. Με διπλό κλικ άνοιξε το tab “Services” και πάτα το tab “ Add Services” προκειμένου να προσθέσεις  μία μία τις υπηρεσίες σου

facebook services 2

ΒΗΜΑ 3:

Λογικά σε αυτό το στάδιο, έχει ανοίξει ένα παράθυρο σαν αυτό:

Facebook Services 3

Πρόσθεσε  το όνομα της υπηρεσίας,  την τιμή της, μια μικρή περιγραφή της, καθώς και μια φωτογραφία (ιδανικά αν διαθέτεις) και πάτα το tab “Save” αν θέλεις να αποθηκεύσεις την υπηρεσία.

Σημαντικό:

  1. Φρόντισε να έχεις ήδη προαποφασίσει την σειρά που θα εμφανίζονται οι υπηρεσίες σου, για να γλυτώσεις χρόνο.

  2. Φρόντισε σε κάθε καταχώρηση να αναφέρεις πρώτα τα πιο σημαντικά σημεία μιας υπηρεσίας, γιατί στο timeline του χρήστη δεν θα εμφανίζεται όλο το κείμενο σου, παρά μόνο αν κάνει κλικ στην υπηρεσία αυτή.

  3. Για τις περιπτώσεις επιχειρήσεων που προσφέρουν μία μόνο υπηρεσία πχ. Γυμναστήριο, καλό θα ήταν να αναλύσεις αυτήν την υπηρεσία σε μικρότερες υποκατηγορίες, πχ. Άσκηση με όργανα γυμναστικής, Pilates κ.ά

ΒΗΜΑ 4:

Έχοντας ήδη αποθηκεύσει τις υπηρεσίες που προσφέρεις, η σελίδα σου θα μοιάζει κάπως έτσι:

Facebook Services 4

ΒΗΜΑ 5:

Το μόνο που μένει είναι να ψάξεις στην άκρη αριστερά της οθόνης σου το tab “Publish” και να το ενεργοποιήσεις. Έτσι θα εμφανιστούν δημόσια οι υπηρεσίες σου.

Facebook Services 5

Αν έχεις ολοκληρώσει επιτυχώς και το βήμα 5, τότε……..με γεια το νέο σου προφίλ!

Digital Marketing: Κάνε τα social media, σύμμαχο της επιχείρησης σου.