Όταν σκεφτόμαστε το Facebook σαν εταιρεία, αυτόματα στο μυαλό μας έρχεται η εικόνα του social media Facebook. Ωστόσο η εταιρεία Facebook, είναι πολλά περισσότερα όπως θα δείτε στο παρακάτω γράφημα που δημοσιεύτηκε από την Statista.

Έρευνα Statista

Έχοντας εξαγοράσει το Whatsapp και το Instagram και φυσικά με το Facebook και το Messenger, η εταιρεία κατέχει 4 από τα μεγαλύτερα social media παγκοσμίως. Μόνο το Facebook έχει ξεπεράσει τους 1,6 δις χρήστες μηνιαίως και πρόσφατα και το Whatsapp ξεπέρασε τους 1 δις χρήστες

Μπορεί και η κινεζική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τις εφαρμογές Wechat και Qzone να διαθέτει περισσότερους από 1 δις χρήστες πλέον, αλλά βρίσκεται ακόμα πολύ πίσω από την Facebook Inc.

Όλες οι παραπάνω εφαρμογές και υπηρεσίες που αναφέρθηκαν, έχουν πλέον κοινό στόχο την προσέλκυση διαφημιζόμενων. Το πλεονέκτημα τους δεν είναι μόνο τα δισεκατομμύρια χρήστες που διαθέτουν, αλλά επίσης το ότι έχουν την δυνατότητα στοχεύουν το κοινό σε σχέση με το τι του αρέσει, τι δεν του αρέσει και γενικά την συμπεριφορά που δείχνει στα social media.

Αυτός είναι ο κύριος λόγος, για τον οποίο η διαφήμιση στα social media, έχει σημειώσει ιλιγγιώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Μόνο στις Η.Π.Α, η διαφήμιση στα social media, αναμένεται να αγγίξει το ποσό των 15 δις για αυτόν τον χρόνο, με τις έρευνες να αποδεικνύουν ότι το ποσό αυτό θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία για το 2017 και μετέπειτα.

Digital Marketing: Κάνε τα social media, σύμμαχο της επιχείρησης σου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.