Το 2015, τα εργαλεία της Google για αναζητήσεις και διαφήμιση, απέφεραν 165 δις δολάρια στην εταιρεία, μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι εύκολο λοιπόν, να καταλάβει κανείς, γιατί τα Google Adwords παραμένουν παγκοσμίως η πρώτη επιλογή για επιχειρήσεις και οργανισμούς που θέλουν μετατρέψουν τα έξοδα της διαφημιστικής καμπάνιας στο ίντερνετ, σε πολλαπλάσια κέρδη.

Η πλατφόρμα των Google Adwords εξελίσσεται συνεχώς με την προσθήκη νέων δυνατοτήτων, καταργώντας παράλληλα ξεπερασμένες υπηρεσίες. Στόχος της να προτείνει διαρκώς νέες λύσεις στους πελάτες της για μεγαλύτερα οφέλη. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα η πλατφόρμα ανακοίνωσε μια νέα αλλαγή. Πρόκειται για την μεγαλύτερη από τότε που πρωτοκυκλοφόρησαν στην αγορά τα Google Adwords. Ποιο συγκεκριμένα ανακοινώθηκε πως μεγαλώνουν τα κείμενα στα διαφημιστικά μηνύματα!

 Με αυτήν την δυνατότητα, οι marketers, έχουν πλέον για πρώτη φορά την δυνατότητα να ετοιμάσουν διαφημιστικά μηνύματα με μεγαλύτερα κείμενα, σε σχέση με τους προηγούμενους ισχύοντες κανόνες. Καθώς οι αναζητήσεις από τις κινητές συσκευές αυξάνονται, η νέα αυτή δυνατότητα επιτρέπει στις εταιρείες να παρουσιάσουν περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους, στα διαφημιστικά μηνύματα.

Ποια είναι η διαφορά με τα μεγαλύτερα κείμενα;

Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι καταναλωτές πλέον προτιμούν περισσότερο τις κινητές συσκευέςγια την είσοδο τους στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει πως οι εταιρείες που θέλουν να διατηρήσουν το υπάρχον πελατολόγιο τους αλλά και να το διευρύνουν, καλούνται να μελετήσουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, ώστε να είναι φιλικές προς τις κινητές συσκευές. Τα μεγαλύτερα κείμενα λοιπόν, έρχονται την κατάλληλη στιγμή από την Google, η οποία θέλει να διατηρηθεί στην κορυφή των διαδικτυακών παρόχων διαφήμισης.

Τα νέα διευρυμένα κείμενα αυξάνουν την απόδοση της διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης σε κινητές και επιτραπέζιες συσκευές, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν και την εμπειρία του χρήστη-καταναλωτή. Με την νέα δυνατότητα (καθώς αυξάνεται το κείμενο της διαφήμισης), είναι ευκολότερο για τον καταναλωτή να κατανοήσει σε τι πρόκειται να πατήσει κλικ.

Συγκρίνοντας την νέα δυνατότητα με αυτά που ίσχυαν παλαιότερα, οι κύριες αλλαγές είναι οι εξής:

1) Πλέον, μετά το url του website σου, μπορείς να τοποθετήσεις δύο κατηγορίες, από μία που ήταν παλαιότερα. Για παράδειγμα αν η εταιρεία σου παράγει ανδρικά και γυναικεία υποδήματα και η διαφήμιση σου αφορά τα ανδρικά υποδήματα,  το link μπορεί να είναι: www.etaireia.gr/papoutsia/andrika

2) Μεγαλύτερο κείμενο στην γραμμή περιγραφής. Από 35 χαρακτήρες που απαιτούνταν παλαιότερα για την περιγραφή ενός του προϊόντος ή μίας υπηρεσίας, πλέον δίνεται η δυνατότητα των 80 χαρακτήρων.

3)Μεγαλύτερες επικεφαλίδες. Από μία γραμμή επικεφαλίδας που υπήρχε παλαιότερα και επέτρεπε 25 χαρακτήρες, πλέον υπάρχουν δύο γραμμές επικεφαλίδας 30 χαρακτήρων.

Οι αλλαγές είναι τεράστιες, αν σκεφτεί κανείς ότι η Google αλλάζει μια πολιτική που εφάρμοζε περισσότερο από μια δεκαετία. Αν ήδη είσαι διαφημιζόμενος, μέσω Google Adwords, πρέπει να εκμεταλλευτείς τις νέες δυνατότητες και να αναπροσαρμόσεις τα διαφημιστικά σου κείμενα.

Τα πλεονεκτήματα των διευρυμένων κειμένων:

Η Google πραγματοποίησε τις νέες αλλαγές για να έχουν τα κείμενα καλύτερη εμφάνιση σε όλες τις οθόνες και κυρίως στις οθόνες των κινητών συσκευών. Σύμφωνα με τα πρώτα τεστ, οι διαφημίσεις με τις νέες δυνατότητες, παρουσιάζουν αύξηση του click throw rate(ctr) κατά 20%.

Οι νέες δυνατότητες παρέχουν:

– Αποτελεσματικότερες πωλήσεις, αφού με τα μεγαλύτερα κείμενα παρουσιάζεται καλύτερα το προϊόν ή υπηρεσία της διαφημιζόμενης επιχείρησης.

– Περισσότερες πληροφορίες για την διευκόλυνση των καταναλωτών (προκειμένου να παίρνουν καλύτερες αποφάσεις για το που θα πατήσουν κλικ και που όχι).

– Την ευκαιρία στους marketers να προσαρμόσουν το διαφημιστικό μήνυμα ακριβώς στις ανάγκες του κοινού που στοχεύουν

– Ευκαιρία για αύξηση του click throw rate (CTR)

-Καλύτερη εμφάνιση σε κινητές και επιτραπέζιες συσκευές

Συνοψίζοντας, με τις νέες δυνατότητες πλέον, οι δημιουργοί καμπανιών Google Adwords, έχουν την δυνατότητα να σχεδιάσουν ποιοτικότερα μηνύματα, με περισσότερες πληροφορίες. Παράλληλα μέσω των μηνυμάτων μπορούν να απαντούν αποτελεσματικότερα στα αιτήματα των καταναλωτών και να συλλέγουν ποιοτικότερες πληροφορίες για τις τάσεις της αγοράς.

Είναι αδιαμφισβήτητο πλέον γεγονός πως η διαφήμιση στο ίντερνετ προσφέρει τεράστιες δυνατότητες. Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα  (όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, κά που δεν σου παρέχουν κανένα  στοιχείο για το κοινό στο οποίο προβλήθηκε η διαφήμιση σου) οι διαφημίσεις PPC (όπως το Google Adwords), κάνουν αυτό ακριβώς που αδυνατούσαν να κάνουν τα παραδοσιακά μέσα! Χάρη σε εργαλεία όπως το Google Αdwords πλέον μπορείς να στοχεύσεις ακριβώς το αγοραστικό κοινό που σε ενδιαφέρει και να συλλέξεις πληθώρα πληροφοριών, που αν αξιοποιηθούν σωστά, μπορούν να ενισχύσουν θεαματικά τις πωλήσεις σου.

Digital Marketing: Απέκτησε το προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών! Αξιοποίησε την διαφήμιση pay per click!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.