Το search engine optimization(seo), είναι η τεχνική που χρησιμοποιείται στις διαδικτυακές δημοσιεύσεις με σκοπό να αυξήσει την επισκεψιμότητα της σελίδας μέσω υψηλότερης κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Για την συγγραφή ενός άρθρου που θα ακολουθεί τους κανόνες του SEO, χρειάζονται ικανότητες που θα κάνουν το άρθρο ενδιαφέρον και εύκολο να διαβαστεί. Η σωστή τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών μέσα στο κείμενο και η προσθήκη υπερσυνδέσμων(hyperlinks) που θα οδηγούν σε άλλα άρθρα του website σου αυξάνοντας την ώρα παραμονής σε αυτό είναι δύο βασικά συστατικά του SEO.

Ας δούμε τα 6 βήματα που θα σε βοηθήσουν να γράψεις άρθρα που θα προσελκύσουν τους χρήστες να τα διαβάσουν:

1. Κάνε ένα περίγραμμα του άρθρου σου:

– Το άρθρο πρέπει είναι δομημένο σωστά με πρόλογο, κυρίως θέμα και επίλογο. Επίσης πρέπει να έχεις σχεδιάσει ποιες είναι οι κύριες πληροφορίες που θέλεις να μεταδόσεις στο κοινό μέσω αυτού του άρθρου. Απέφυγε να αναδημοσιεύεις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές στο κοινό, αλλά προσπάθησες να παρουσιάσεις το θέμα από την δική σου οπτική γωνία. Το άρθρο σου πρέπει να έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι χρήσιμο, διασκεδαστικό και να προσφέρει στο κοινό απαντήσεις στα ερωτήματα του.

-Η μηχανή αναζήτησης της Google, δίνει μεγάλη σημασία στους τίτλους των άρθρων. Για αυτό είναι σημαντικό να έχεις εντοπίσει την καταλληλότερη λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί που θα τοποθετηθεί στον τίτλο.

2. Κάνε μία λίστα με λέξεις-κλειδιά και φράσεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσεις:

 

– Όταν οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν πληροφορίες για ένα θέμα που τους ενδιαφέρει, πληκτρολογούν σχετικές με αυτό λέξεις στις μηχανές αναζήτησης. Αυτές είναι οι λέξεις και φράσεις κλειδιά. Για παράδειγμα χρήστες αναζητούν πληροφορίες για την προσφορά υπηρεσιών marketing. Οι λέξεις marketing, υπηρεσίες marketing, marketing services, είναι μερικές μόνο από τις λέξεις και φράσεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται σε αυτήν την αναζήτηση.

– Οι μηχανές αναζήτησης λοιπόν, μέσω των ειδικών αλγορίθμων σκανάρουν το άρθρο σου αν περιέχει λέξεις-κλειδιά παρόμοιες με τις αναζητήσεις των χρηστών. Αν οι αναζητήσεις των χρηστών ταιριάζουν με το περιεχόμενο σου, τότε το εμφανίζουν στα οργανικά αποτελέσματα, αυξάνοντας κατά πολύ τις πιθανότητες κάποιος να εισέλθει στην σελίδα σου και να διαβάσει το άρθρο. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να έχεις εντοπίσει ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιεί το κοινό και να τις τοποθετήσεις στο άρθρο σου.

– Δεν πρέπει να ξεχνάς βέβαια, ότι δεν αρκεί να βρεις δέκα λέξεις-κλειδιά και απλά να τις ΄΄πετάξεις΄΄ μέσα στο άρθρο σου. Πρέπει να είναι σωστά δομημένο με παραγράφους και υποπαραγράφους ώστε να μπορεί να διαβαστεί εύκολα από το κοινό.

3. Συγγραφή άρθρου:

 

– Βεβαιώσου ότι στο άρθρο σου δεν υπάρχουν ορθογραφικά λάθη

– Δώσε στο άρθρο σου έναν καλό τίτλο που θα κινήσει την περιέργεια του κοινού

– Δόμησε το σε μικρές παραγράφους, βάζοντας έναν τίτλο στην αρχή της καθεμιάς από αυτές

– Χρησιμοποίησε τις κυριότερες λέξεις-κλειδιά όσο πιο νωρίς γίνεται. Το καλύτερο είναι στην πρώτη πρόταση και στην πρώτη παράγραφο

– Μην υπερβάλλεις χρησιμοποιώντας συνεχώς λέξεις-κλειδιά.

– Χρησιμοποίησε τις κυριότερες λέξεις-κλειδιά στον γενικό τίτλο και στους τίτλους παραγράφων

– Καλό είναι η λέξη κλειδί που χρησιμοποιήθηκε στον τίτλο να υπάρχει και στην πρώτη πρόταση του άρθρου.

– Τοποθέτησε την λέξη-κλειδί και στην τελευταία πρόταση που κλείνει το άρθρο σου, για να δώσεις μεγαλύτερη έμφαση σε αυτήν

– Φρόντισε να συμπεριλάβεις στο περιεχόμενο σου πλούσιο φωτογραφικό υλικό

4. Τοποθέτησε links στο άρθρο σου:

–  Σε όρους τους οποίους έχεις χρησιμοποιήσει στο website σου και πιστεύεις ότι υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες για αυτούς σε άλλα websites, μπορείς να τοποθετήσεις συνδέσμους που θα οδηγούν σε αυτά. Φρόντισε μόνο, εκεί που θα οδηγούν οι σύνδεσμοι να υπάρχει ποιοτικό περιεχόμενο και εύκολα αναγνώσιμο από το κοινό.

5. Δημοσίευσε links στα social media που θα οδηγούν στο άρθρο σου:

– Δεν αρκεί να γράψεις μόνο ένα καλό άρθρο. Πρέπει επίσης να το κάνεις γνωστό προς το κοινό. Τα social media, αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για αυτό. Δημοσίευσε στις εταιρικές σου σελίδες το link που θα οδηγεί στο άρθρο, με μια σχετική εικόνα για αυτό και έναν τίτλο που θα εξιτάρει το κοινό. Έτσι θα εξασφαλίσεις ότι περισσότεροι χρήστες θα διαβάσουν το άρθρο σου.

6. Κάνε εύκολη την κοινοποίηση του άρθρου σου:

– Μπορείς να τοποθετήσεις call to actions στο τέλος του άρθρου σου, που θα παρακινούν το κοινό αν βρήκαν χρήσιμες τις πληροφορίες σου να κοινοποιήσουν το άρθρο σου. Επίσης τα  social media δίνουν την δυνατότητα της κοινοποίησης. Όσο πιο χρήσιμο και διασκεδαστικό είναι το άρθρο σου, τόσο περισσότερο θα κοινοποιηθεί από τους χρήστες.

-Το περιεχόμενο το οποίο έχεις πολλές κοινοποιήσεις, λαμβάνετε ως πιο αξιόπιστο από την Google και ανεβαίνει στην κατάταξη των αναζητήσεων. Αυτό σου εξασφαλίζει περισσότερο κοινό για το άρθρο σου.

Κλείνοντας λοιπόν, κατανοείς ότι σήμερα δεν αρκεί απλά να προσθέσεις περιεχόμενο στο website σου. Πρέπει να ακολουθήσεις όλους τους βασικούς κανόνες του SEO, ώστε να εμφανιστεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, εξασφαλίζοντας σου μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για το website σου, η οποία θα μετατραπεί σε πωλήσεις.

Digital Marketing: Αξιοποίησε τις τεχνικές SEO και δες το website σου να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης!

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Μενού