6 λόγοι για τους οποίους τα Infographics είναι απαραίτητα στην στρατηγική content marketing

Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων σήμερα, χρησιμοποιούν infographics όταν θέλουνε το κοινό που στοχεύουν να κατανοήσει άμεσα μια επιχειρηματική τους ιδέα. Το πόσο σημαντικά είναι τα Infographics, μπορεί κάποιος να το καταλάβει από το γεγονός ότι τα συναντάει παντού σήμερα στο διαδίκτυο.

Τα infographics είναι δημιουργικές, όμορφα κατανεμημένες πληροφορίες με την μορφή εικόνων. Στην κατασκευή τους χρησιμοποιούνται πολλά χρώματα, εικόνες, διαγράμματα και γραφήματα. Όλα τα παραπάνω στοιχεία εξυπηρετούν τον σκοπό της διήγησης της επιχειρηματικής σου ιδέας, με τέτοιον τρόπο ώστε να γίνεται εύκολα κατανοητή από το κοινό.

Ας δούμε 6 λόγους που κάνουν τα infographics, τόσο χρήσιμα και απαραίτητα σήμερα στην στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρήσεις:

1. Προκαλούν εύκολα την προσοχή του κοινού

Οι άνθρωποι είναι οπτικοί τύποι και λόγω αυτού τα οπτικά στοιχεία προκαλούν την προσοχή τους. Για να γίνει κατανοητή μια πληροφορία, χρειάζεται να ενεργοποιηθεί το οπτικό νεύρο στον εγκέφαλο μας ώστε να μπορούμε να επεξεργαστούμε το 90% των πληροφοριών που δεχόμαστε. Αν τα κείμενα αποτύχουν να προσελκύσουν την προσοχή του κοινού σου, τότε είναι πολύ πιθανό ότι οπτικά στοιχεία, όπως το infographics, θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τους Brooke Barnett και Barbara Miller αποδεικνύει την σημασία των οπτικών ερεθισμάτων προς τον άνθρωπο.

Τα infographics, σε συνδυασμό με ωραία κείμενα είναι ένα ισχυρό όπλο στα χέρια σου για να καταφέρεις να προσελκύσεις το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο βομβαρδίζεται καθημερινά με μεγάλο όγκο πληροφοριών.

2. Τα infographics αυξάνουν το brand awareness

Τα infographics είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε να περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικές με την επιχείρηση η οποία τα δημοσιοποιεί. Έτσι συνηθισμένα στοιχεία σε ένα infographic, είναι το εταιρικό logo, το website της επιχείρησης, το email, ακόμα και αναλυτικές πληροφορίες επικοινωνίας. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσεις το brand awareness σου και αν αξιοποιηθεί πλήρως μπορεί να δεις την επισκεψιμότητα του website σου να ανεβαίνει το λιγότερο κατά 12%!

Τα infographics, διηγούνται στο κοινό την ιστορία της φίρμας σου και εξηγούν με έυκολα κατανοητό τρόπο τι παρέχουν τα προϊόντα  ή οι υπηρεσίες σου. Παρουσιάζουν τα πάντα με οπτικά μέσα, το οποίο είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από μεγάλα κείμενα που συνήθως το κοινό δεν διαβάζει, λόγω έλλειψης χρόνου και καταιγισμό πληροφοριών.

3. Ένα infographic μπορεί να γίνει viral

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι πληροφορίες που παρέχονται στο κοινό με συνδυασμό εικόνων και γραφημάτων, μπορούν να αυξήσουν την θέαση τους κατά 94% σε σχέση με απλό κείμενο το οποίο δεν περιλαμβάνει εικόνες. Η ίδια έρευνα απέδειξε, ότι δημοσιεύσεις με εικόνες μπορούν να αυξήσουν κατά 14% τα page views, του website μιας επιχείρησης. Αν μια δημοσίευση πέρα από εικόνες περιλαμβάνει και βίντεο, τότε το ποσοστό επισκεψιμότητας είναι πιθανό να ανέβει κατά 48%!

Το κύριο χαρακτηριστικό των infographics, είναι ότι περιέχει καλό οπτικό υλικό το οποίο αρέσει πολύ στο κοινό και το κάνει να θέλει να το δημοσιεύσει στα προσωπικά του προφίλ στα social media και να το συζητήσει με τους ανθρώπους τους οποίους έχει φίλους σε αυτά. Πετυχαίνεται έτσι μια δωρεάν προώθηση των πληροφοριών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες μιας επιχείρησης που έχει δημιουργήσει καλά Infographics.

4. Τα infographics μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τους subscribers και τους followers

Η δύναμη του οπτικού περιεχομένου, μπορεί να βελτιώσει την εμφάνιση της εταιρικής Fan page σου και των δημοσιεύσεων που κάνεις σε αυτήν. Να σημειώσουμε εδώ, πως ενδιαφέρουσες εικόνες και ποιοτικά infographics εξασφαλίζουν περισσότερα μου αρέσει, κοινοποιήσεις και σχόλια από τα απλά κείμενα. Αυτός είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσεις τους subscribers και followers, των εταιρικών σελίδων στα social media και να αποκτήσεις ένα κοινό που θα εκτιμάει τα Infographics σου και θα τα περιμένει για να τα κοινοποιήσει και να τα συζητήσει με άλλους χρήστες. Θα έχεις επιτύχει δηλαδή έναν συνεχόμενο κύκλο προβολής των εταιρικών σου προϊόντων και υπηρεσιών.

Επίσης θα αυξήσεις το engagement και την επικοινωνία σου με το κοινό σου, το οποίο θα εκτιμήσει σιγά σιγά το προϊόν ή υπηρεσία σου και είναι πολύ πιθανό να μετατραπεί σε πελάτη για την επιχείρηση σου. Η Heidi Cohen από το Hubspot με έρευνες της (έρευνα 1, έρευνα 2), απέδειξε αυτήν την τάση, σημειώνοντας πως μπορεί να συμβεί αύξηση του engagement με το κοινό κατά 37%, αν μια δημοσίευση περιέχει στοιχεία όπως φωτογραφίες, γραφήματα και φυσικά infographics.

5. Τα infographics κάνουν το περιεχόμενο σου ευκολότερα κατανοητό

Όπως αναφέραμε παραπάνω, αυτό που κάνει ένα infographic να αποκτά το προβάδισμα έναντι των κειμένων, είναι η παροχή πληροφοριών μέσω εικόνων η οποία μπορεί να γίνει πολύ εύκολα κατανοητή. Η έρευνα 1 της Heidi Cohen που αναφέρθηκε παραπάνω έχει δείξει, ότι καλής ποιότητας και λεπτομερείς εικόνες είναι περισσότερο σημαντικές για το 67% του κοινού και μπορούν ευκολότερα να τραβήξουν την προσοχή του σε σχέση με άλλες μορφές περιεχομένου.

Με τον καταιγισμό πληροφοριών που δέχονται καθημερινά σήμερα οι χρήστες του διαδικτύου, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι προτιμούν μικρό όγκο πληροφοριών, εύκολα αναγνώσιμο αλλά ταυτόχρονα χρήσιμο για αυτούς. Μεγάλα κείμενα και μεγάλοι τίτλοι δεν έχουν την πιθανότητα να προσελκύσουν τον ίδιο αριθμό κοινού όπως ένα infographic.

6. Τα Infographics σε τοποθετούν στο μυαλό του κοινού, ως ειδικό για αυτό που αναλύεις

Η παράθεση στατιστικών και γραφημάτων στο infographic, δείχνουν στο κοινό ότι έχεις ψάξει και τεκμηριώσει αναλυτικά το θέμα το οποίο πραγματεύεσαι. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισίμοτητα σου διαδικτυακά και κάνει το κοινό να εμπιστεύεται τις πληροφορίες σου και να τις αναζητάει. Τέλος σε καθιερώνει ως έναν επιχειρηματία, ο οποίος δεν ενδιαφέρεται απλά να πουλήσει, αλλά κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να δείξει στο κοινό την χρησιμότητα του προϊόντος ή υπηρεσία του. Πράγμα το οποίο εκτιμάται ιδιαίτερα και αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες να μετατρέψει τους ακολούθους σου, σε πιστούς πελάτες!

Κλείνοντας λοιπόν, στην νέα ψηφιακή εποχή που έχουμε εισέλθει οι πωλήσεις και η προώθηση των εταιρικών προϊόντων και υπηρεσιών κατανοούμε ότι έχει αλλάξουν. Ο κόσμος βομβαρδίζεται καθημερινά από αμέτρητες πληροφορίες στο διαδίκτυο, στα social media του και σε άλλες μορφές ενημέρωσης. Είναι πολύ σημαντικό να επενδύσουμε στον τρόπο, ο οποίος έχει τις περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Τα infographics είναι ένα πολύ δυνατό όπλο επικοινωνίας για αυτούς που έχουν κατανοήσει ότι το παιχνίδι της διαφήμισης και προώθησης τα επόμενα χρόνια θα παιχτεί κυρίως στο διαδίκτυο.

Πείσε το κοινό σου, για την αξία των επιχειρημάτων σου με ένα Infographic!

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Μενού