H αναζήτηση ικανών στελεχών μέσω των κοινωνικών δικτύων, έχει εξελιχθεί πλέον σε μία βιομηχανία δισεκατομμυρίων, στην οποία πλέον μπαίνει και η Facebook, με το  Facebook Job tab!

Τα κοινωνικά δίκτυα δεν σταματούν ποτέ να εξελίσσονται. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, ίσως εξαιτίας του ισχυρού ανταγωνισμού, παρατηρούμε να  προχωρούν σε τακτικές αναβαθμίσεις των υπηρεσιών τους, και ανακοινώσεις νέων λειτουργιών που  οι ειδικοί του χώρου, δύσκολα προλαβαίνουν πλέον να παρακολουθήσουν. Πρόσφατο παράδειγμα οι ανακοινώσεις των  Facebook ,  Instagram, Pinterest κ.ά. Οι αναβαθμίσεις αυτές των κοινωνικών δικτύων, χαρακτηρίζονται από τους ειδικούς  άλλες φορές ως σημαντικές και άλλες ως λιγότερο σημαντικές.

Η νέα εξέλιξη  που καταγράφουμε παρακάτω είναι απόλυτα επιβεβαιωμένη και την θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντική. Εναπόκειται σε εσένα να αποφασίσεις αν η είδηση σε αφορά ή θα την προσπεράσεις.

Η νέα είδηση

Η Facebook ήδη τεστάρει το νέο Job Tab και έχει επιτρέψει πιλοτικά  σε κάποιες εταιρικές σελίδες να το εμφανίζουν στο time line τους.

Τι είναι το job tab

Είναι μια μορφή καρτέλας που παραπέμπει σε ειδικό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με τον Matt Navara, στα νέα τεστ της Facebook το Job Tab εντοπίζεται αριστερά στο time line μιας εταιρικής σελίδας, κάτω από το Home, About στην θέση Μanage tabs (εικόνα 1).

manage tabs

Εικόνα 1

 

 Eμείς όμως έχουμε συναντήσει το tab και επάνω ψηλά στο navigation bar (βλ. εικόνα 2) σε άλλες fan pages μεγάλων εταιρειών.

Navigation bar

Εικόνα 2

Κάνοντας κλικ στο job tab, ο χρήστης  είναι σε θέση να δει τις διαθέσιμες ανοιχτές θέσεις εργασίας της εταιρικής σελίδας που επισκέπτεται, και να υποβάλει την αίτηση του. (θυμίζουμε πως το tab βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και δεν διατίθεται ακόμα στην Ελληνική αγορά)

 Γιατί θεωρούμε σημαντική αυτή την εξέλιξη.

H αναζήτηση ικανών στελεχών μέσω των κοινωνικών δικτύων, έχει εξελιχθεί πλέον σε μία βιομηχανία δισεκατομμυρίων. Την πρωτοκαθεδρία αυτής της βιομηχανίας μέχρι σήμερα αναμφισβήτητα την κατέχει το Linkedin. Έχει όμως πλέον, κάθε λόγο να ανησυχεί. Σκεφτείτε το λιγάκι. To Facebook είναι το κοινωνικό δίκτυο που γνωρίζει τα περισσότερα πράγματα για τους χρήστες του. Τι τους αρέσει, τι δεν τους αρέσει, τι τους συγκινεί, τι τους θυμώνει, ποια είναι τα κύρια ενδιαφέροντα τους, σε ποιες ομάδες θέλουν να ανήκουν κ.ά. Αν δεχτούμε ως σωστές τις  έρευνες των πανεπιστημίων Stanford & California, τότε με βάση τις πληροφορίες που διαθέτει για τους χρήστες του, το Facebook πραγματικά είναι το μόνο κοινωνικό δίκτυο που μπορεί να εξαγάγει ένα  αξιόπιστο ψυχογράφημα του χρήστη, που κάθε εργοδότης θα ήθελα να έχει στα χέρια του, πριν προχωρήσει στην πρόσληψη κάποιου υποψηφίου. Τώρα που έχετε την μεγάλη εικόνα, συνδέστε τα κομμάτια του παζλ. Σήμερα οι διαρροές στον τύπο για τα τεστ πάνω στο Job Tab. Πριν λίγες ημέρες η επίσημη ανακοίνωση της Facebook για την νέα υπηρεσία Workplace, λίγους μήνες πριν, (τον Απρίλιο του 16) , η έρευνα μιας ομάδας στελεχών του Facebook που αφορούσε θέματα καριέρας. Ε, δεν θέλει και πολύ και για καταλάβει κανείς πως   το Facebook έχει βάλει ως στόχο να μπει στα χωράφια του Linkedin! Αν μάλιστα υπολογίσεις πως το Facebook έχει 1,1 δις ημερήσιους χρήστες ενώ το Linkedin μόλις 100 εκ ημερήσιους χρήστες, τότε εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς, ποια από τις δύο εταιρείες έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το μόνο που μένει να δούμε, είναι πώς θα υποδεχθούν στην πράξη, την νέα λειτουργία της Facebook, το Job tag, τόσο οι εργοδότες, όσο και υποψήφιοι εργαζόμενοι.  

(Το Business Mentor θα παρακολουθεί στενά το θέμα και θα σε ενημερώνει για κάθε νέα εξέλιξη μέσω της FB fan page του).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.