Διαστάσεις εικόνων για Social Media: Πλήρης οδηγός  2017

Τα 8 δημοφιλέστερα Social media, έχουν τις δικές του προδιαγραφές στα μεγέθη των εικόνων που  μπορείς να αναρτάς. Για να μην τρως χρόνο ψάχνοντας τα ένα ένα, το Business Mentor συγκέντρωσε τα πάντα σε αυτόν τον χρηστικό πίνακα-infagraph (+pdf) & σου προτείνει 3 εργαλεία που θα απλοποιήσουν την διαδικασία.

Ας το παραδεχτούμε. Λίγοι μπαίνουν στον κόπο να προσαρμόσουν τα δημιουργικά τους, στις διαστάσεις που ζητά κάθε social media. Και τους καταλαβαίνω, γιατί αυτό προϋποθέτει πολύ χρόνο και ενέργεια που δεν περισσεύει από τον (συνήθως) multitasking Έλληνα επαγγελματία, τον “ένα άνθρωπο για όλες τις δουλειές”. Η σύγχρονη όμως τεχνολογία έχει αναπτύξει εργαλεία που κάνουν αυτήν την διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Online πλατφόρμες όπως το Canva,  το Pickmonkey  ή το Pixlr δεν απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις, είναι δωρεάν και μπορούν να σε βοηθήσουν να έχεις τις εικόνες σου, στις σωστές διαστάσεις,  έτοιμες μέσα σε λίγα λεπτά. 

Πριν ξεκινήσουμε όμως να καταγράφουμε τις διαστάσεις εικόνων για κάθε social media, θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία

Πολλές φορές, αυτήν την διαδικασία προσαρμογής εικόνων την έχουμε παραβλέψει κι εμείς οι ίδιοι, εδώ στο Business Mentor, τουλάχιστον στην περίπτωση των post μας στα social media. Ποτέ όμως στην περίπτωση των εικόνων του προφίλ μας, γιατί αυτό θα είχε άμεση επίπτωση στην εικόνα της επιχείρησης που βγαίνει προς τα έξω. Μια εικόνα που παλέψαμε πολύ για να χτίσουμε και θα ήταν χαζομάρα να θυσιάσουμε για ένα λάθος ή μία αμέλεια. Έτσι αν ανατρέξεις στα social media που διαθέτει το Business Mentor,  θα δεις πως τους τελευταίους μήνες,  τα post μας (σε οποιοιδήποτε κοινωνικό δίκτυο), έχουν μια συγκεκριμένη διάσταση.  1080Χ1080. Ξαναλέω. Μόνο τα post μας και όχι εικόνες προφίλ κ.ά Το κάναμε γιατί όπως κι εσύ, είμαστε λίγοι, η super ομάδα μας είναι μικρή και κανείς δεν περισσεύει για να αναλάβει τις προσαρμογές. Αν επιλέγαμε το αντίθετο, θα γινόταν  εις βάρος του χρόνου που αφιερώνουμε στους Mentees μας.

Γιατί 1080Χ1080 όμως; Είναι απλό. Με βάση την εμπειρία μας, κρίναμε πως αυτή είναι η πιο βολική για όλα τα social media. Η διάσταση που  επιτρέπει σε μια εικόνα να αναδειχθεί μέσα από ένα post,  χωρίς να αλλοιώνετε ιδιαίτερα το μήνυμα της. Για τους επαγγελματίες του είδους, αξίζει να σημειώσω εδώ, πως η διάσταση μπορεί να αξιοποιηθεί παράλληλα και σαν Facebook & Instagram ads, κατά το κοινό…”μ΄ένα σμπάρο δυο τρυγόνια”.  

Αν αυτή η πρακτική σε εξυπηρετεί, δεν έχεις παρά να την υιοθετήσεις. Αν όμως θέλεις να αντλήσεις το maximum από αυτά που έχουν να σου προσφέρουν τα social media, τότε σου συνιστούμε να ακολουθήσεις τις προδιαγραφές που συστήνουν τα ίδια τα social media, για τις διαστάσεις των εικόνων που ανεβάζεις. Για την διευκόλυνση σου, πέρα από το κείμενο  με τα χρήσιμα tips (σε προτρέπω να μην τα προσπεράσεις) δημιουργήσαμε και το ανάλογο infograph που μπορείς να βρεις σε jpg ή  pdf μορφή στο τέλος του άρθρου.

Αναλυτικότερα τώρα: 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ FACEBOOK

facebook logo

1- Εικόνα προφίλ

Οδηγίες Εικόνας: 

-Πρέπει να είναι τουλάχιστον 180Χ180 pixels

-Η φωτογραφία θα εμφανίζεται στη σελίδα ως 160Χ160px

-Το εικονίδιο θα εμφανίζεται μέσω facebook στα 32Χ32 px

 Αυτή η τετράγωνη φωτογραφία θα εμφανίζεται στο χρονολόγιο σου πάνω από την φωτογραφία του εξωφύλλου σου.

Tip: Αυτή θα είναι η φωτογραφία που αντιπροσωπεύει εσένα ή την εταιρεία σου στο facebook. Είναι η εικόνα θα σε συνοδεύει παντού. Θα εμφανίζεται όταν δημοσιεύεις σε άλλους τοίχους, όταν σχολιάζεις σε δημοσιεύσεις ή όταν μοιράζεσαι κάτι. Φρόντισε λοιπόν να είναι εξαιρετική

 

2- Εικόνα εξωφύλλου

Οδηγίες Εικόνας: 

-Εμφανίζεται στη σελίδα στα 828Χ315 pixels

-Οτιδήποτε μικρότερο θα παραμορφώνεται

-Ελάχιστο μέγεθος 399Χ150px

-Για μέγιστο αποτέλεσμα, ανέβασε ένα RGB JPG αρχείο μικρότερο από 100ΚΒ

-Εικόνες με λογότυπο ή κείμενο καλύτερα να είναι σε PNG αρχείο

 

3- Εικόνα που μοιράζεσαι

 Οδηγίες Εικόνας:

-Προτεινόμενο μέγεθος:1200Χ627pixels

-Τετράγωνη φωτογραφία:ελάχιστο 154Χ154px στον τοίχο κοινοποιήσεων

-Τετράγωνη φωτογραφία:ελάχιστο 116Χ116 στην σελίδα σου

-Ορθογώνια φωτογραφία: 470Χ246 στον τοίχο κοινοποιήσεων

Ορθογώνια φωτογραφία: 484Χ252 στον τοίχο σου

 

Tip: Κάθε φορά που κάνεις μια ανάρτηση, το Facebook μετατρέπει τις εικόνες σου στην ελάχιστη δυνατή διάσταση. Για καλύτερο αποτέλεσμα, αύξησε την ανάλυση της εικόνας σου.

 

4-Επισυναπτόμενη εικόνα

Οδηγίες Εικόνας:

-Θα εμφανίζεται στη σελίδα σου στα 843Χ504 pixels

-Επέλεξε υψηλή ανάλυση για καλύτερη ποιότητα 


 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ TWITTER

twitter logo

1-Εικόνα προφίλ

Οδηγίες Εικόνας:

-Τετράγωνη εικόνα, προτείνεται 400Χ400 pixels

-Μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 100ΚΒ, jpg, gif ή png

 

2- Κεντρική εικόνα

Οδηγίες Εικόνας:

-Προτείνεται 1500Χ1500 pixels

-Μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 10ΜΒ, jpg, gif ή png

 

3- Εικόνα στη ροή

Οδηγίες Εικόνας:

-Προτείνεται 1500Χ1500 pixels

-Μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 10ΜΒ, jpg, gif ή png


 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ LINKEDIN

Linkedin logo

1-Εικόνα στο φόντο

Οδηγίες Εικόνας:

-1400X425 και 4000X4000 pixels

-Μέγιστο μέγεθος 4ΜΒ

-Jpg, png ή gif αρχείο μόνο

Tip: Μιλάμε για το αυστηρά επαγγελματικό σου προφίλ. Αυτό που θα δουν χιλιάδες άλλοι επαγγελματίες. Φρόντισε να το φόντο του να σχεδιαστεί ανάλογα. 

 

2-Εικόνα προφίλ

 Οδηγίες Εικόνας:

-Προτείνεται 400X400 και 2000Χ2000 pixels

-Ελάχιστο 200Χ200 px

-Μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 10ΜΒ, jpg, gif ή png αρχείο μόνο.

 

3- Βασικό λογότυπο

Οδηγίες Εικόνας:

-Προτείνεται 400X400 (300X300 το ελάχιστο)

-Μέγιστο 4ΜΒ (τετράγωνη διάταξη)

-Png, jpg ή gif

Tip: Ένα από τα δύο λογότυπα που πρέπει να ανεβάζεις στο LinkIn είναι αυτό της επιχείρησης σου. Αυτό είναι το σημαντικότερο από τα δύο και θα εμφανίζεται ακριβώς δίπλα στο όνομα του brand σου στη σελίδα σου στο LinkedIn. Αυτή η εικόνα θα εμφανίζεται στην κατηγορία “Επιχειρήσεις που θα ήθελες να ακολουθήσεις”, οπότε όσο πιο δελεαστική η φωτογραφία τόσο καλύτερα για σένα.

 

4-Εικόνα εξωφύλλου καριέρας

Οδηγίες Εικόνας:

-Ελάχιστο 974Χ330 pixels

-Μέγιστο μέγεθος 2ΜΒ

-Οριζόντιος προσανατολισμός

-Jpg, png ή gif αρχείο

Tip: Στην κορυφή αυτής της σελίδας υπάρχει ένα banner μεγαλύτερο από κάθε άλλη εικόνα στο LinkedIn. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις επιλέγοντας μια φωτογραφία που μιλά για την εταιρεία σου, ώστε να προσελκύσεις σημαντικούς υποψήφιους εργαζόμενους.

 

5-Επιχειρηματική εικόνα Banner

Οδηγίες Εικόνας:

-Ελάχιστο 646X220 pixels

-Μέγιστο μέγεθος 2ΜΒ

-Οριζόντιος προσανατολισμός

-Jpg, png ή gif αρχείο

Tip: Αυτή η εικόνα εμφανίζεται όταν ένας χρήστης επισκέπτεται την σελίδα της εταιρίας σου. Εφόσον ο επισκέπτης έχει φτάσει σε αυτήν την εικόνα, σημαίνει πως ψάχνει ενεργά την εταιρία σου, οπότε αξιοποίησε σωστά αυτήν την ευκαιρία.

 

6-Τετράγωνο λογότυπο

Οδηγίες Εικόνας:

-60X60 pixels

-Μέγιστο μέγεθος 4ΜΒ

-Jpg, png ή gif αρχείο μόνο

Tip: Αυτή είναι η εικόνα του brand σου που εμφανίζεται όταν κάποιος σε ψάχνει. Βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς κάτι αναγνωρίσιμο, ώστε οι πελάτες σου να είναι σίγουροι που θα κλικάρουν.


 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ YOUTUBE

youtube logo

1-Εικόνα εξωφύλλου καναλιού

Οδηγίες Εικόνας:

ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ:

-Tablet: 1855Χ423

-Κινητό: 1546Χ423

-TV: 2560Χ1440

-Οθόνη Υπολογιστή: 2560Χ423 (1546Χ423pixels είναι πάντα ορατά) Ευέλικτη περιοχή (μπορεί να είναι ορατή) 507px από αριστερά και 507px από δεξιά της ασφαλούς περιοχής.

Tip: Όπως θα κατάλαβεε, υπάρχουν πολλές διαφορετικές πλατφόρμες και συσκευές που χρησιμοποιούνται για το youtube, έτσι είναι σημαντικό η εικόνα της εταιρείας σας να μπορεί να προσαρμοστεί σε καθεμία από αυτές.

 

2-Φόρτωση βίντεο

Οδηγίες εικόνας:

-Τα βίντεο πρέπει να διατηρούν μια αναλογία 16:9

-Για να εξασφαλίσεις HD στο μέγιστο, οι διαστάσεις της εικόνας πρέπει να είναι τουλάχιστον 1280Χ720 pixels.


 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ INSTAGRAM

instagram logo

1-Εικόνα προφίλ

Οδηγίες εικόνας:

-Εμφανίζεται στην προσωπική σου σελίδα στα 110Χ110pixels

-Τετράγωνη φωτογραφία: Βεβαιώσου ότι διατηρείς την αναλογία 1:1.

 

2-Μικρογραφίες φωτογραφιών

Οδηγίες εικόνας:

-Εμφανίζεται στην προσωπική σου σελίδα στα 161Χ161pixels

-Τετράγωνη φωτογραφία: Βεβαιώσου ότι διατηρείς την αναλογία 1:1.

 

3-Μέγεθος εικόνας

Οδηγίες εικόνας:

-Το μέγεθος της εικόνας του Instagram έχει αυξηθεί στα 1080Χ1080pixels

-To Instagram παρόλα αυτά μειώνει τις εικόνες στα 612Χ612 pixels.

-Εμφανίζονται στο χρονολόγιο στα 510Χ510 pixels

-Οι μικρότερες κεντρικές φωτογραφίες εμφανίζονται στα 204Χ204pixels και οι μεγαλύτερες στα 409Χ409pixel


 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ PINTEREST

pinterest logo

1-Εικόνα προφίλ

Οδηγίες εικόνας:

-Εμφανίζεται στην προσωπική σου σελίδα στα 165Χ165 pixels

-Εμφανίζεται στα 32Χ32 pixels στο υπόλοιπο Pinterest

-Μέγιστο τα 10ΜΒ (δεν επιτρέπει να ανέβει μεγαλύτερη φωτογραφία)

 

2-Μέγεθος των pins

Οδηγίες εικόνας:

-Tα Pins στην κεντρική σελίδα εμφανίζοντα στα 238pixels (το ύψος προσαρμόζεται)

-Τα Pins στον πίνακα εμφανίζονται στα 238px (το ύψος προσαρμόζεται)

-Tα μεγαλύτερα Pins έχουν ελάχιστο πλάτος τα 600px (το ύψος προσαρμόζεται)

 

3-Απεικόνιση στον πίνακα

Οδηγίες εικόνας:

-222Χ150 pixels (μεγάλη μικρογραφία)

-55Χ55 (μικρότερες μικρογραφίες)

Tip: Η δημιουργία πινάκων είναι το πιο σημαντικό που μπορείς να κάνεις στο Pinterest. Είναι πολύ σημαντικό η εικόνα σου να ταιριάζει με τα κριτήρια των διαστάσεων απόλυτα. Επέλεξε μια εικόνα δελεαστική για το κοινό σου και σχετική με τον συγκεκριμένο πίνακα.


 

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ GOOGLE +

google plus logo

1-Εικόνα προφίλ

Οδηγίες εικόνας:

-Ελάχιστη διάσταση 120Χ120

-Προτείνεται 250Χ250

-Δεν υπάρχει ανώτατο όριο

-Jpg, gif ή png

Tip: Ανεβάζοντας την εικόνα τετράγωνη,  η Google την μετατρέπει σε κυκλική, γι αυτό βεβαιώσου ότι επέλεξες μια εικόνα που δεν θα κοπεί στο καλύτερο κομμάτι της.

 

2-Εικόνα εξωφύλλου

Οδηγίες εικόνας:

-Προτείνεται 1080Χ608pixels

-Ελάχιστο 480Χ270

-Μέγιστο 2120Χ1192

Tip: Η εικόνα εξωφύλλου Google+ είναι η μεγαλύτερη εικόνα στη σελίδα σου, γι αυτό επέλεξε την σοφά. Είναι μια καλή ευκαιρία να προβάλεις ένα προϊόν ή μια υπηρεσία της εταιρείας σου. 

 

3-Εικόνα που κοινοποιείς

Οδηγίες εικόνας:

-Εμφανίζεται στην κεντρική ροή και στην σελίδα σου στα 426px πλάτος (το ύψος προσαρμόζεται)

-Ελάχιστο  497x373px

-Μέγιστο μέγεθος φόρτωσης 2048Χ2048px

-Σε κοινοποίηση-150Χ150 (μικρογραφία)

 

4-Bίντεο που κοινοποιείς

Τα Βίντεο ενισχύουν σημαντικά τις ενέργειες marketing. Αν σκέφτεσαι να ανεβάσεις ένα βίντεο μην παραλείψεις να το μοιραστείς με τους κύκλους σου.

 

5-Εικόνα που κοινοποιείς (150Χ150)

Οδηγίες εικόνας:

Εμφανίζεται στο χρονολόγιο και στην σελίδα σου στα 150Χ150pixels.


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΩΝ TUMBLR

tumblr logo

1- Δημοσιεύσεις εικόνων

Οδηγίες εικόνας:

-Διάσταση εικόνας στον πίνακα το μέγιστο 1280Χ1920pixels και εμφανίζεται στο χρονολόγιο στα 500Χ750pixels

-Οι εικόνες δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 10ΜΒ

-Κινούμενα gifs πρέπει να είναι κάτω απο 1ΜΒ και 500Pixels το μέγιστο.

 

2-Εικόνα προφίλ

Οδηγίες εικόνας:

-Ελάχιστο τα 128Χ128 pixels

-Jpg, gif, png ή bmp

Η εικόνα προφίλ εμφανίζεται σαν μικρογραφία (64Χ64) προσαρμοσμένη στις κοινοποιήσεις σου στο χρονολόγιο του ακόλουθου σου. Εμφανίζεται επίσης δίπλα στο κουμπί για να σε ακολουθήσει κάποιος που επισκέπτεται την σελίδα σου.

Η εικόνα προφίλ εμφανίζεται στη σελίδα προφίλ σου, Το θέμα που θα επιλέξεις επηρεάζει το που θα εμφανίζεται η φωτογραφία και το μέγεθος της.

Tip: Μερικά brands επιλέγουν μεγάλες εικόνες ενώ άλλα προτιμούν πιο διακριτικές εικόνες. Βεβαιώσου ότι έχεις επιλέξει μια εικόνα στις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις, η οποία ταιριάζει τόσο στο brand σου όσο και στην διάταξη της σελίδας σου.

Infographic: Διαστάσεις Εικόνων Social Media 2017

(Πάτα στην εικόνα για να την δεις μεγαλύτερη ή κατέβασε  το infograph   σε pdf εδώ)

διαστάσεις εικονας social media_οδηγος 2017 +business mentor

Κλείνοντας

Κάθε social media έχει τις δικές του διαστάσεις εικόνας και συχνά τις αλλάζει ή τις αναπροσαρμόζει. Στον  οδηγός 2017  που ετοίμασε το Business Mentor, θα βρεις συγκεντρωμένο ότι χρειάζεται να γνωρίζεις ώστε να μη ταλαιπωρηθείς ξανά άσκοπα. Θα θέλαμε όμως πολύ να ακούσουμε και την δική σου εμπειρία, σε σχέση με το ποστάρισμα εικόνων στα δημοφιλή Social Media. Πιστεύεις ότι είναι εφικτό για τον μέσο Έλληνα επιχειρηματία να προσαρμόζεις τα δημιουργικά του για κάθε κοινωνικό δίκτυο ξεχωριστά; 

 

Μάθε περισσότερα  για τις υπηρεσίες και τα έξυπνα εργαλεία του Business Mentor & πώς μπορούν να βοηθήσουν εσένα και την επιχείρηση σου. 

 

 

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Μενού