Οι νέες τεχνικές του Search Engine Optimization (SEO) που θα δούμε μέσα στο 2017. Βρες τες σε ένα infographic. 

Οι πειραματισμοί της Google δεν έχουν τέλος και θα χρειαζόταν μήνες για να τις παρακολουθήσει κανείς στενά. Σε αυτό το infographic, συγκεντρώσαμε την ουσία των αλλαγών που έρχονται μέσα στο 2017.  Το μόνο που απομένει σε σένα, είναι να τις αξιοποιήσεις σωστά.  

SEO trends 2017_Business Mentor

ΑΛΛΑΓΕΣ SERP

Είναι γνωστό εδώ και καιρό, πως η Google πειραματίζεται με το SEPR. Πιο συγκεκριμένα, αλλάζει την διάταξη που εμφανίζονται οι ιστοσελίδες στις μηχανές αναζήτησης της και δίνει την δυνατότητα να προσθέσουμε έξτρα χαρακτήρες (κείμενο). Οι πειραματισμοί αυτοί δεν εφαρμόζονται σε όλες τις ιστοσελίδες και η Google δεν τους επιβεβαιώνει ως μόνιμη πρακτική. Προς στιγμήν, websites που είχαν την τύχη να λάβουν αυτούς τους έξτρα χαρακτήρες, μπορούν να συμπεριλάβουν περισσότερες λέξεις στην περιγραφή τους και να γίνουν πιο δελεαστικά. 

 SEO SERP Google_Business Mentor

 

ΑΥΞΗΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ GOOGLE AMP

i-Το AMP (Accelerated Mobile  Pages) είναι ένα από τα σημαντικότερα projects που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει η Google, για να βελτιώσει την απόδοση του internet μέσω των κινητών συσκευών. Λογικό, αφού οι χρήστες του ίντερνετ, δείχνουν να προτιμούν το κινητό τους έναντι του desktop για να σερφάρουν στο διαδίκτυο. 

ii-Η Google χρησιμοποιεί μια αεροδυναμική έκδοση του HTML, CSS καθώς και μια έκδοση αποθήκευσης στοιχείων με στόχο οι AMP σελίδες να κατεβαίνουν 30 φορές ταχύτερα (!) ενώ χρησιμοποιούν 8 φορές λιγότερα data από τις μη AMP σελίδες.

iii-Η Google ευνοεί ήδη τα sites που επέλεξαν το AMP δίνοντας τους την δυνατότητα να είναι πιο ευδιάκριτα. Επιτρέπει επίσης, τους χρήστες να γνωρίζουν ποια είναι αυτά τα sites, μέσω ενός εικονιδίου με κεραυνό. Ένα από πρώτα websites που εφάρμοσαν την τεχνική AMP και το Business Mentor Greece. Αν θέλεις να κάνεις to AMP test σε οποιοδήποτε website πάτα εδώ, απλά μην παραλείψεις, στο τέλος του url να προσθέσεις την λέξη amp  (πχ. https://www.businessmentor.gr/amp). Mε λύπη μας παρατηρούμε πως απειροελάχιστα ελληνικά sites,  (ακόμη και τα κορυφαία στην κατάταξη από άποψη επισκεψιμότητας) δεν έχουν προχωρήσει στις απαραίτητες προσαρμογές. Κατά την άποψη μας, αυτό  τα καθιστά ευάλωτα στον ανταγωνισμό και ειδικά οι εταιρείες με εξαγωγικό προσανατολισμό, θα πρέπει να προσαρμόσουν τα website τους στις προδιαγραφές AMP άμεσα. 

iv-Καθώς οι χρήστες θέλουν να συλλέγουν την πληροφορία με ταχύτητα φωτός τώρα πια, το ΑΜΡ αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία.

SEO amp test_Business Mentor Greeece

 

ΠΥΚΝΟΤΕΡΟ, ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

i-Χρήστες και μηχανές αναζήτησης, πολλές φορές συναντούν κείμενα στο διαδίκτυο, που στο περιεχόμενο τους επαναλαμβάνεται συνεχώς το ίδιο θέμα. Με διαφορετικές λέξεις και δομή από προηγούμενα άρθρα, αλλά ουσιαστικά με το ίδιο θέμα.

ii-Εξ αιτίας αυτού του προβλήματος, οι ειδικοί του SEO υποστηρίζουν πως η πυκνότητα του περιεχομένου, θα είναι ο σημαντικότερος κανόνας για το 2017.

iii-Αντί της ποσότητας των λέξεων, η αξία της λέξης θα είναι αυτή που θα καθορίζει την πραγματική αξία του περιεχομένου.

 

ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟY BRANDING ΜΕ ΤΟ SEO

i-Το να τονίσεις το περιεχόμενο μιας δημοσίευσης είναι δύσκολη δουλειά, εκτός αν έχεις ήδη ένα ισχυρό brand και μια καλά εδραιωμένη εικόνα στην αγορά.

ii-Το προσωπικό branding, κερδίζει έδαφος μέσα στο 2017 και αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Βοηθά τους ειδικούς του SEO να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, & εμπιστοσύνη (από τους χρήστες)

iii- Social media sites, όπως το Facebook, συνεχίζουν να «κοσκινίζουν» τον αλγόριθμο τους, ώστε να ευνοούν προσωπικά posts που δημοσιεύονται σε εταιρικές σελίδες.

 

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡHΣΤΗ

i- Η εμπειρία του χρήστη  αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία για το SEO. Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας των χρηστών μέσω των κινητών συσκευών, φέτος θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής SEO.

ii-Η βελτιστοποίηση της  εμπειρίας του χρήστη αυξάνει σε μεγάλο βαθμό τον χρόνο που περνά σε μια ιστοσελίδα πριν επιστρέψει στα αποτελέσματα της αναζήτησης του. Αυτός ο χρόνος παραμονής ήταν, είναι και θα παραμείνει μια πολύ θετική παράμετρος του SEO.

 

ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

i- Φέτος, η Google αναφέρει ότι πάνω από το 20% των εφαρμογών (apps) σε κινητά θα βασίζονται σε φωνητικές αναζητήσεις. Όσο περισσότεροι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις μέσω κινητών, τόσο θα αυξάνεται και η χρήση της φωνητικής αναζήτησης.

ii- Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι φωνητικές αναζητήσεις φέρνουν κατά 43,3% περιεκτικότερα αποτελέσματα, ενώ οι γραπτές αναζητήσεις 40,6%.

 

Infographic: Τάσεις του SEO 2017

Τάσεις SEO 2017 infographic_Business Mentor Greece 

(Για να δεις καλύτερα το infographic κάνε κλικ στην εικόνα)

Δες σε ένα infographic τις διαφορές του Pay Per Click (PPC) με το SEO

Διάβασε εδώ γιατί το SEO θεωρείται ο καλύτερος σύμμαχος της επιχείρησης σου

Βρες εδώ τον χρήσιμο οδηγό μας για αρχάριους του SEO