Social Media: Δημογραφικά 2017 (infographic)
Προσπαθείς να εντοπίσεις το κοινό σου στο συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο των social media; Στο συνημμένο infographic, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα δημογραφικά στοιχεία 2017 των κορυφαίων social media και τα χαρακτηριστικά των χρηστών τους.
Υπάρχουν πολλοί χρήστες στα social media…. αλλά δεν είναι όλοι στο ίδιο δίκτυο.
2,8 δις ενεργοί χρήστες των social media παγκοσμίως
37% παγκόσμια διείσδυση
+22% αύξηση την τελευταία χρονιά
% των χρηστών του Internet που χρησιμοποιούν social media πλατφόρμες.
28% σε 1 social media
24% σε 2
16% σε 3
8% σε 4
4% σε 5 social media
Που κρύβεται το κοινό σου στα social media;
Tο πιο δημοφιλές
1,9 δις μοναδικοί χρήστες μηνιαίως
Κυρίως γυναίκες
83% των γυναικών που βρίσκονται Online
75% των αντρών που βρίσκονται Online
Ηλικίες 18-49
Το καλύτερο μέρος να βρεις millennials και Generation X
75% των χρηστών περνούν 20 λεπτά ή και περισσότερα στο Facebook καθημερινά
Youtube
Καλύτερο από TV
1 δις μοναδικοί χρήστες μηνιαίως
Κυρίως άντρες
55% των αντρών που βρίσκονται Online
45% των γυναικών που βρίσκονται Online
Ηλικίες 18-49
Το Youtube χρησιμοποιούν περισσότερο από κάθε άλλο καλωδιακό κανάλι οι ηλικίες 18-34 & 35-49
~2 εκατομμύρια video views ανά λεπτό
To πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο
600 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες μηνιαίως
Κυρίως γυναίκες
38% των γυναικών που βρίσκονται Online
26% των αντρών που βρίσκονται Online
Ηλικίες <35
90% των χρηστών του instagram είναι κάτω των 35
53% των χρηστών του Instagram ακολουθούν επώνυμα Brands
Κορεσμένο στο εξωτερικό, όχι στην Ελλάδα.
600 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες μηνιαίως
Κυρίως άντρες
22% των αντρών που βρίσκονται Online
15% των γυναικών που βρίσκονται Online
Ηλικίες 18-29 κυρίως σε ηλικίες από 18-29
53% των χρηστών του twitter δεν δημοσιεύει κανένα post
2,7 λεπτά
Μόλις 2,7 λεπτά τη μέρα περνούν οι χρήστες στην εφαρμογή του twitter
Το πιο αειθαλές. Με μεγάλα περιθώρια εξέλιξης.
600 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες μηνιαίως
Κυρίως γυναίκες
45% των γυναικών που βρίσκονται Online
17% των αντρών που βρίσκονται Online
Αρκετά ομοιόμορφα κατανεμημένο ανάμεσα στις ηλικίες 18-64
10% Οι χρήστες του Pinterest είναι 10% πιο πιθανό να κάνουν αγορές μέσω internet από χρήστες άλλων δικτύων
Καλύτερη μακροζωία-η μισή ζωή ενός Pin έιναι 151.200 λεπτά (έναντι 24λεπτών για ένα tweet και 90λεπτών για ένα facebook post)
Επαγγελματικό και Business to Business (B2B)
106 εκατομμύρια μοναδικοί μηνιαίοι χρήστες
Κυρίως άντρες
31% των αντρών που βρίσκονται Online
27% των γυναικών που βρίσκονται Online
45% των χρηστών του LinkedIn κερδίζουν 75k$/έτος ή και περισσότερα (ενώ μόλις το 21% κερδίζουν 30K$/έτος
Οι χρήστες του LinkedIn είναι λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν κάποιο άλλο κοινωνικό δίκτυο
Infographic: Δημογραφικά Social Media 2017
(Κάνε κλικ επάνω στην εικόνα για να την μεγεθύνεις ή κατέβασε το αρχείο σε pdf εδώ Δημογραφικά 2017)
Κλείνοντας
Γνωρίζοντας σε ποια social media συχνάζει το κοινό μας καθώς και τα ιδιαίτερα δημογραφικά χαρακτηριστικά του, είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε μια πιο αποτελεσματικότερη στρατηγική επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων μας, μειώνοντας παράλληλα το κόστος προβολής.