Η έρευνα υλοποιήθηκε στην Μ. Βρετανία. Ρίχνοντας φως στην συμπεριφορά των επαγγελματιών του marketing, είσαι σε θέση να διακρίνεις κοινούς προβληματισμούς καθώς και να μαντέψεις 🙂 τα trends του 2018 για το content writing & το social media marketing.
Σε έρευνα που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία και εντοπίσαμε δημοσιευμένη στο Hubspot.com , ζητήθηκε από τους marketing decision makers να μοιραστούν τις σκέψεις τους σχετικά με το content marketing. Παρακάτω θα τις βρεις κατηγοριοποιημένες, με βάση τις απαντήσεις τους.
Γενικά για το Marketing
79% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η χρήση του content marketing είναι πολύ ή αρκετά αποτελεσματική
Αλλά…
μόλις 6%, λιγότερο από το 10% των ερωτηθέντων, είναι απολύτως βέβαιοι, για το πως να εφαρμόσουν το content marketing
Πώς χρησιμοποιούν το Content Marketing
Στην ερώτηση “Παρακαλώ, επίλεξε τους βασικούς στόχους που επιδιώκει η επιχείρηση σου μέσω του content marketing” οι ειδικοί απάντησαν:
85% αναγνωσιμότητα
71% ενασχόληση
48% βελτίωση αποτελεσμάτων αναζήτησης
70% lead generation
48% διατήρηση πελατών
46% πωλήσεις
37% up-sell/cross-sell
27% προσέλκυση πελατών
Στόχοι Marketing
Στην ερώτηση “Πως μετράς την επιτυχία του content marketing στην επιχείρηση σου” οι marketers απάντησαν:
Με μια αύξηση στην επισκεψιμότητα
85% αυτών που ρωτήθηκαν, απάντησαν πως η αύξηση της επισκεψιμότητας (στα social media ή το website της επιχείρησης) είναι ο ορισμός του επιτυχημένου content marketing.
Στα αξιοσημείωτα θα θέλαμε να καταγράψουμε το γεγονός πως… μόλις το 9% απάντησε πως το ποσοστό ανανέωσης των πελατών, είναι αυτό που θα φέρει την επιτυχία.
Κατανομή προϋπολογισμού
Στην ερώτηση “Σαν ποσοστό, παρακαλώ σημείωσε τι ποσοστό του προϋπολογισμού marketing της επιχείρησης σου ξοδεύεις για content marketing ετησίως” οι ειδικοί απάντησαν:
2015 -> 10-20%
2016 -> 23%
Το 70% προσδοκά πως η επένδυση στο content marketing θα αποδώσει μέσα στο 2017
Ούτε ένας δεν περιμένει πως θα μειωθεί η απόδοση της επένδυσης μέσα στο 2017.
Διανομή Περιεχομένου
Στην ερώτηση “Σε ποια από τις παρακάτω πλατφόρμες των social media κατανέμει το περιεχόμενο η επιχείρηση σου;” οι ειδικοί απάντησαν:
Το 2015, το 69% ψήφισαν το twitter ως την πιο αποτελεσματική πλατφόρμα.
91% twitter
83% facebook
70% youtube
68% linkedin
43% Instagram
28% Google Plus
15% Pinterest
6% slideshare
6% taboola
2% outbrain
Προκλήσεις Marketing
Στην ερώτηση “Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η επιχείρηση σου την τελευταία χρονιά με το content marketing;” οι ειδικοί απάντησαν:
61% πολύ λίγο προσωπικό
51% έλλειψη προϋπολογισμού
49% εσωτερική πολιτική
35% κακή παράδοση από διανομείς
22% περιοριστικούς κανόνες του brand
22% media rates
Έχει ενδιαφέρον πως τα «εσωτερικά θέματα» είναι η πιο κοινή πρόκληση που είχαν να αντιμετωπίσουν οι content marketers.
Γιατί οι marketers δεν επενδύουν περισσότερα;
Στην ερώτηση “Επιλέγοντας μόνο ένα από τα παρακάτω, ποια είναι η κύρια αιτία που η επιχείρηση σου δεν επενδύει περισσότερα στο content marketing;” οι ειδικοί απάντησαν:
24% έλλειψη πόρων
22% δύσκολο να αποδείξω την αποτελεσματικότητα του
12% η τρέχουσα επένδυση είναι επαρκής
12% έλλειψη ικανοτήτων
10% άλλα μέσα φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα
6% απαιτείται πολύς χρόνος
4% άλλο
4% πολύ ακριβό
4% περιορισμένη προηγούμενη εμπειρία
2% δεν αρέσει στον CEO/CFO
Το 65% βρίσκει πως είναι πρόκληση να δημιουργήσει engaging content.
To 62% δεν γνωρίζει πως να μετρήσει το ROI της καμπάνιας.
Το 60% δεν μπορεί να παράγει περιεχόμενο με συνέπεια.
Το 33% δεν μπορεί να βρει τα καλύτερα δημιουργικά
Ο ρόλος του Content Marketing
Στην ερώτηση “Από 0-100, πόσο συμφωνείς με τις παρακάτω δηλώσεις;” οι ειδικοί απάντησαν:
49: «μπορούμε να μετρήσουμε αποτελεσματικά την επίδραση που έχει το περιεχόμενο στην επιχείρηση μας»
50: «η στρατηγική μας στο content marketing συνδέεται με όλα τα τμήματα της επιχείρησης μας»
57: «το content marketing είναι εδώ και καιρό ένα καθιερωμένο κομμάτι της προσέγγισης μας marketing»
71: «το content marketing είναι ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μας marketing»
Σαφήνεια της ομάδας
Στην ερώτηση “Κατά τη γνώμη σου, θα μπορούσες να πεις σε γενικές γραμμές ότι η ομάδα σου, μπορεί να διαχειριστεί το content marketing…” οι ειδικοί απάντησαν:
48% πολύ αποτελεσματικά
31% αρκετά αποτελεσματικά
13% δεν είμαι βέβαιος
6% όχι πολύ αποτελεσματικά
2% καθόλου αποτελεσματικά
Infographic: Contert Marketing 2017-2018
(Κάνε κλικ επάνω στην εικόνα για να την μεγαλώσεις ή πάτα δεξί κλικ & “αποθήκευση ως” για να την αποθηκεύσεις)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρευνα: Η ανατομία των σύγχρονων πωλήσεων VS ελληνική πραγματικότητα
Online έρευνα για τις ανάγκες των σύγχρονων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων