Όλες οι διαστάσεις εικόνων για τα social media σε ένα πλήρη οδηγό 2018
Οι διαστάσεις των εικόνων που μοιράζεσαι/ χρησιμοποιείς στα διάφορα social media, είναι πολύ σημαντικές και διαφέρουν από μέσο σε μέσο.
Οι διαστάσεις των εικόνων που μοιράζεσαι/ χρησιμοποιείς στα διάφορα social media, είναι πολύ σημαντικές και διαφέρουν από μέσο σε μέσο.
Όσο χρονοβόρο κι αν ακούγεται, παίζει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα τόσο της στρατηγικής σου, όσο και στην εικόνα της επιχείρησής σου προς το κοινό σου. Ευτυχώς, υπάρχουν εύχρηστες δωρεάν πλατφόρμες για να μετατρέψεις τις εικόνες σου εύκολα στις ιδανικές διαστάσεις, όπως το Canva, το Pickmonkey ή το Pixlr. Αυτές, μαζί με το παρόν άρθρο, θα σου λύσουν τα χέρια όσων αφορά στις εικόνες που επιλέγεις να δημοσιεύσεις σε κάθε μέσο, και – πίστεψέ με- ο χρόνος σου θα ανταμειφθεί.
Ιδού, λοιπόν, αναλυτικά οι διαστάσεις εικόνων για κάθε ένα από τα δημοφιλή social media ξεχωριστά, όπως δημοσιεύτηκαν από το Postcron για το 2018.
Facebook:
Οι διαστάσεις διαφέρουν σε κάθε διαφορετική δυνατότητα του μέσου.
Οι διαστάσεις για τις Εικόνες Εξωφύλλου (Cover photos) είναι οι εξής:
Στο προσωπικό προφίλ: 851×310 pixels
Σε fan page: 820×312 pixels
Σε facebook group: 820×428 pixels
Σε event: 500×262 pixels
Ενώ για τις εικόνες-προφίλ (Profile photos):
Στο προσωπικό προφίλ: 180×180 pixels
Σε fan page: 180×180 pixels
Τέλος, οι εικόνες για τις αναρτήσεις σου (Facebook posts):
Αναρτώμενη εικόνα (shared image): 1200×630 pixels (στον τοίχο εμφανίζεται ως 487×255 px)
Αναρτώμενη εικόνα σε σύνδεσμο-link: 1200×1800 pixels (στον τοίχο εμφανίζεται ως 487×255 px)
Highlighted: 1200×1800 (μέγιστο) pixels (στον τοίχο εμφανίζεται ως 487×730 px)
TIP: Επενδύοντας σε διαφημίσεις μέσω Facebook, να θυμάσαι ότι οι εικόνες σου πρέπει να ‘’υπακούουν’’ στον κανόνα του 20-80. Αυτό σημαίνει 20% σε περιεχόμενο κειμένου. Εάν η εικόνα σου έχει παραπάνω από 20% σε κείμενο, θα εμφανίζεται λιγότερο στο κοινό σου και φυσικά δεν θα γίνει αποδεκτή από την Facebook, στην περίπτωση που επιλέξεις να διαφημίσεις τη συγκεκριμένη εικόνα.
Εικόνα προφίλ (profile photo): 150×150 pixels
Τετράγωνη εικόνα: 1080×1080 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 293x293px)
Κάθετη εικόνα: 1080×1350 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 293x293px)
Οριζόντια εικόνα: 1080×566 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 293x293px)
TIP: Ενσωμάτωσε ένα κουμπί Call to Action στο post σου, για να αυξήσεις το engagement του κοινού σου. Φρόντισε να χρησιμοποιείς φωτεινές εικόνες και χρώματα που ξεχωρίζουν και συνάδουν με την εταιρική εικόνα της επιχείρησης σου.
Εικόνα εξωφύλλου (cover photo): 1500×500 pixels
Εικόνα προφίλ (profile picture): 200×200 pixels
Διαμοιραζόμενη εικόνα (shared image): 1024×512 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 440x220px)
Διαμοιραζόμενη εικόνα σε link (shared link): 520×254 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 520x254px)
TIP: Κράτα τα tweets σου σύντομα και ενδιαφέροντα, καθώς αυτά με περιεχόμενο λιγότερο των 100 χαρακτήρων, θα σου εξασφαλίσουν καλύτερο engagement. Χρησιμοποίησε εικόνες, βίντεο ή ακόμα και Twitter Cards για να προσελκύσεις μεγαλύτερο κοινό.
Google+
Εικόνα εξωφύλλου (Cover Photo): 968×545 pixels
Εικόνα προφίλ (Profile picture): 250×250 pixels
Διαμοιραζόμενη εικόνα (shared image): 502×282 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 502x282px)
Διαμοιραζόμενη εικόνα σε link (shared link): 502×250 pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 500x250px)
Highlighted image: 502×892 (μέγιστο) pixels (εμφανίζεται στο timeline στα 502x892px)
TIP: Φρόντισε ιδιαίτερα τον τίτλο σου στα google+ σου, στοχεύοντας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Στο προσωπικό προφίλ:
Eικόνα εξωφύλλου (Cover Photo): 1584×396 pixels (η ορατή περιοχή είναι στα 1350×220 px)
Εικόνα προφίλ (profile picture): 400×400 pixels
Σε σελίδα του LinkedIn:
Eικόνα εξωφύλλου (cover photo): 1584×936 pixels (η ορατή περιοχή είναι στα 1350×220 px)
Εικόνα προφίλ (profile picture): 130x130pixels
Σε ανάρτηση (post):
Διαμοιραζόμενη εικόνα (share image): 520×320 pixels
Διαμοιραζόμενη εικόνα σε link (share link): 520×272 pixels
TIP: Χρησιμοποίησε εικόνες υψηλής ποιότητας, και καλά επικεντρωμένες στον κλάδο σου. Μην ξεχνάς ότι το Linkedin είναι ένα επαγγελματικό δίκτυο που απαιτεί διαφορετική marketing στρατηγική.
Eικόνα προφίλ: 165×165
Διαμοιραζόμενο pin (share pin): 236 x Οποιοδήποτε Ύψος pixels
Διαμοιραζόμενο pin στον πίνακα (board): 225×150 pixels
TIP: Καρφίτσες-pins με infographics ή δημιουργικά με περισσότερες από μία εικόνες μπορεί να έχουν ένα άριστο αποτέλεσμα.
Κατέβασε το infographic πατώντας το λινκ.
Πηγή: Social Media Today Mάρτιος 2018