Πρόσφατα η Google ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών, υιοθετώντας την πολιτική dmarc, που σύντομα θα μπουν σε εφαρμογή. Αν και δεν έχει δοθεί συγκεκριμένη ημερομηνία, πολλοί επαγγελματίες της αγοράς, θεωρούν πως αυτές οι αλλαγές θα ισχύσουν από τον Ιούνιο του 2016 και θα επηρεάσουν τον τρόπο που αξιοποιεί κάποιος το Gmail του.

Πως επηρεάζουν αυτές οι αλλαγές το Gmail σου.

Σύμφωνα με την πολιτική DMARC (που στοχεύει στην περαιτέρω προστασία κατόχων email από τους spammers), η Google σύντομα θα απορρίπτει/μπλοκάρει (p=reject) όλα τα email με την κατάληξη @gmail, που φτάνουν στο inbox ενός χρήστη, όταν αυτό το email προέρχεται από κάποιον 3ο πάροχο.

Πιο συγκεκριμένα, προβλήματα θα αντιμετωπίσουν όσοι χρησιμοποιούν 3ους παρόχους για την αποστολή των email τους, (πχ στις περιπτώσεις ομαδικών αποστολών μέσω online πλατφορμών email marketing τύπου iContact, Mailchimp κ.ά).

Αντίθετα, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση, δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, οι κάτοχοι gmail λογαριασμών που επιλέγουν να στέλνουν email κατευθείαν από τον gmail λογαριασμό τους, σε έναν άλλο gmail λογαριασμό, καθώς το email αυτό θα φτάνει κανονικά στον παραλήπτη του.

Κι αν δεν διαθέτω Gmail λογαριασμό και χρησιμοποιώ άλλο provider (outlook, yahoo.gr κλπ)?

Σε αυτή την περίπτωση, καλό θα είναι να λάβεις υπόψη την εμπειρία του παρελθόντος και να θεωρήσεις σαν δεδομένο πως σύντομα και άλλοι providers όπως AOL, Yahoo κλπ. θα ακολουθήσουν τα βήματα της Google. Άλλωστε μιλάμε για καλές πρακτικές που έχουν ως τελικό στόχο την βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.

Τι μπορώ να κάνω για να προστατευτώ από το ενδεχόμενο να καταλήγουν τα επαγγελματικά μου email μου spam?

Κατά την γνώμη μας, η πιο ασφαλής λύση θα ήταν να χρησιμοποιείς ένα επαγγελματικό email λογαριασμό με βάση το domain της επιχείρησης σου. Πχ. πίσω από τα email της εταιρείας μας (πχ. [email protected] ή [email protected]) δύσκολα μπορεί να αναγνωρίσει κανείς πως κρύβεται ένας επαγγελματικός gmail λογαριασμός, με όλα τα προνόμια που αυτός προσφέρει. Το να έχεις ένα επαγγελματικό email συνδεδεμένο με το domain σου είναι μια ασφαλής επιλογή που επιτρέπει στους email providers να αναγνωρίσουν την μοναδική ταυτότητα της επιχείρησης σου. Παράλληλα με αυτόν τον τρόπο διευκολύνεις τους χρήστες που αναζητούν στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρεία σου, να σε εντοπίσουν πιο εύκολα.

Αύξησε τις πωλήσεις σου και την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών σου, με την δύναμη του Email marketing.