Η έρευνα υλοποιήθηκε πρόσφατα από το American Management Association σε ένα δείγμα 1.100 ερωτώμενων, (εξαιρετικά καλός αριθμός συμμετεχόντων για να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα).

Αυτή είναι η λίστα των ενοχλητικών συνήθειων, όπως τις κατέγραψαν οι ίδιοι οι ερωτώμενοι-πελάτες:

 

Ενοχλητικά στοιχεία πωλητών

Είναι ενοχλητικοί οι πωλητές:

  • Όταν γίνονται πολύ πιεστικοί (24%)

  • Όταν δεν δέχονται το «όχι» για απάντηση (23%)

  • Όταν δεν ακούνε (18%)

  • Όταν μιλούν πάρα πολύ (9%)

  • Όταν χρησιμοποιούν σαν δόλωμα τις χαμηλές τιμές και στη συνέχεια σου εμφανίζουν έξτρα κόστη (8%)

  • Όταν διαβάζουν μέσα από κάποιο έντυπο ή σημειώσεις αυτά που έχουν να σου πουν(7%)

  • Όταν χρησιμοποιούν ακαταλαβίστικους όρους πωλήσεων (5%)

  • Όταν προσπαθούν να σε πείσουν να αγοράσεις κάτι επιπλέον ή ακριβότερο (4%)

  • Όταν είναι ανυπόμονοι (2%)

Αναλυτικότερα στοιχεία για την έρευνα μπορείς να βρεις, πατώντας εδώ!

 

Μην υποθέτεις. Κάνε μια online έρευνα, λάβε άμεσες απαντήσεις!