Συνάντηση

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσει κανείς για την σημασία του πρώτου ραντεβού με τον πελάτη. Πιστεύω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε την σπουδαιότητα του. Εκεί παίζονται όλα. Γι αυτό κι έχει σημασία να τηρήσεις κάποιους σωτήριους κανόνες, απαύγασμα της εμπειρίας μου τα τελευταία 20 χρόνια:

  • Στην συνάντηση προτίμησε να ακούσεις και όχι να μονολογείς. Έτσι θα μάθεις πολύ περισσότερα.

  • Δείξε ότι έχεις μελετήσει πριν την συνάντηση και γνωρίζεις καλά το αντικείμενο ή την αγορά για την οποία μιλάτε.

  • Κάνε τις σωστές ερωτήσεις. Μάθε ποιες είναι οι προτεραιότητες του πελάτη, τι πιστεύει ότι πρέπει να γίνει για να επιτευχθούν αυτές οι προτεραιότητες, τι πιστεύει ότι μπορεί να σταθεί εμπόδιο.

  • Μην παραλείψεις ποτέ να δώσεις στον πελάτη να καταλάβει τι μοναδικό μπορείς να του προσφέρεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Γιατί να διαλέξει εσένα?

  • Στις περιπτώσεις που ο πελάτης δεν δείχνει διατεθειμένος για μια ειλικρινή συζήτηση, μη διστάσεις να τον ρωτήσεις γιατί ζήτησε (ή δέχτηκε) να συναντηθεί μαζί σου. Η ειλικρίνεια σου μπορεί να τον σοκάρει αρχικά, αλλά πίστεψε με θα το εκτιμήσει και στην χειρότερη περίπτωση, έστω χάριν ευγένειας, θα σε ακούσει  πιο προσεκτικά.

  • Μην παραλείψεις να μάθεις ποιος είναι αυτός που παίρνει τις τελικές αποφάσεις και ποιος είναι ο υπεύθυνος για την εφαρμογή των όσων θα προτείνεις.

 

Vcita CRM: Μια online πόρτα της επιχείρησης σου, ανοιχτή 24 ώρες