Έρευνες στα πανεπιστήμια της Νέας Υόρκης, Σικάγο, Κονέκτικατ και ΜΙΤ απέδειξαν πως μικρές λεπτομέρειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις.

Οι συμβουλές δεν είναι δικές μας. Είναι αποτέλεσμα ερευνών τεσσάρων έγκριτων πανεπιστημίων. Του πανεπιστημίου της Ν. Υόρκης, του Σικάγο, του Κονέντικατ και του ΜΙΤ.  Στο παρακάτω infographic θα βρεις συνοπτικά την ουσία των ερευνών αυτών. Δίνουν απαντήσεις σε καίρια ζητήματα των πωλήσεων όπως:

-Πόσο μπορεί να επηρεάσει των καταναλωτή η σήμανση του χρηματικού συμβόλου δίπλα στην τιμή;

-Ποιο είναι το κατάλληλο μέγεθος των τιμών πάνω στο προϊόν;

-Πρέπει να κάνεις δωρεάν προσφορές;

Συμβουλές για αποτελεσματικότερες πωλήσεις_Business Mentor Greece

(κάνε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσεις το infographic)

Business Mentor Support Tools: Ένας ψηφιακός βοηθός στην υπηρεσία σου.