Η λογική δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμμαχος.

Το να δίνουμε έμφαση είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην επικοινωνία, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε και την…συναισθηματική πλευρά!

Στο παρακάτω infographic θα βρεις μια σειρά βασικών συναισθημάτων και λέξεων που (σύμφωνα με το Hubspot, αλλά και με βάση την δική μας εμπειρία),  επηρεάζουν καθοριστικά τους αναγνώστες ενός άρθρου, ενός social media post κά. Πρόκειται για λέξεις που αξιοποίησαν κατά κόρον όλοι οι πετυχημένοι πωλητές (διαφημιστές, marketer κά).

Δες άμεσα αποτελέσματαInfographic: Πατήστε πάνω στην εικόνα, για να σας εμφανιστεί σε μεγένθυση

Η λογική πίσω από αυτό, είναι πως η επίκληση ενός συναισθήματος, τραβά πιο εύκολα την προσοχή του αναγνώστη και το brand (που επικοινωνεί το μήνυμα) χτίζει ευκολότερα συναισθηματικούς δεσμούς μαζί του. Έτσι με την σειρά του ο αναγνώστης είναι σε θέση να ανακαλέσει στο μυαλό του πιο εύκολα το brand που κέρδισε την προσοχή του, ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται να προχωρήσει σε αγορές.

Πώς να αξιοποιήσεις στο μάξιμουμ αυτές τις λέξεις προς όφελος σου

Οι 10 λέξεις που προτείνουμε είναι πράγματι «μαγικές», αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορείς κάποιος να τις «κοπανά» στα άρθρα και τα post του, όποτε του «καπνίσει». Σε αυτές τις περιπτώσεις,  ο ενθουσιασμός είναι ο χειρότερος σύμβουλος και το πιθανότερο είναι πως αργά ή γρήγορα, μια τέτοια πρακτική θα δημιουργούσε δυσαρέσκεια στο αναγνωστικό κοινό.

Για σένα που αντιλαμβάνεσαι πως οι καταναλωτές δεν είναι «αριθμοί» αλλά μοναδικές προσωπικότητες με ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις,  σου προτείνω μια  στρατηγική, που αναλύω σε 3 απλά βήματα.

Βήμα 1: Προσδιόρισε το «τι» θέλεις να κάνει το κοινό σου (πχ. να κάνει like, share, subscribe κ.ά)

Βήμα 2: Προσδιόρισε «ποιο»  συναίσθημα του κοινού σου θέλεις να ενεργοποιήσεις (φόβο απώλειας μιας ευκαιρίας, εμπιστοσύνη κ.ά)

Βήμα 3: Προσδιόρισε το «πώς» θα πετύχεις. διάλεξε κάποιες από τις 10 ισχυρές λέξεις που σου προτείνουμε (αγάπη, ασφάλεια, νέο, υγεία, οικονομία κ.ά)  και φρόντισε να τις διασπείρεις μέσα στο κείμενο σου.

Καλή επιτυχία

 

Δεν το έχεις με τα κείμενα; Μάθε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε!