Νέα μελέτη εξετάζει τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές του Instagram, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης του Hashtag και του μήκους της λεζάντας.

instagram 6 χρήσιμες διαπιστώσεις. Business Mentor

Πλησιάζοντας προς το 2019, παρατηρούμε ότι το Instagram θα διαδραματίσει ένα σαφώς μεγαλύτερο ρόλο στις στρατηγικές πολλών επιχειρήσεων όσο αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με το Facebook να βρίσκεται σε σταθερή πτώση και το ενεργό ακροατήριο της Instagram να αυξάνεται τώρα πάνω από ένα δισεκατομμύριο τον μήνα. H βαρύτητα που δίνεται στις διαφημιστικές καμπάνιες μέσω του instagram έχει νόημα.

Για να το αξιοποιήσει όμως κανείς όσο το δυνατόν περισσότερο, πρέπει να ξέρει ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις και συμπεριφορές χρήσης και πώς να τις συμπεριλάβει στην διαδικασία.

 

Έξι χρήσιμες διαπιστώσεις για το τι λειτουργεί καλύτερα στο Ιnstagram

Η νέα μελέτη από την Quintly μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του τι λειτουργεί καλύτερα στο Instagram τώρα. Η Quintly ανέλυσε 44.432 προφίλ Instagram και πάνω από 8.9 εκατομμύρια δημοσιεύσεις, μεταξύ 1 Ιανουαρίου και 30 Σεπτεμβρίου 2018.

Αυτό έγινε προκειμένου να δει τι δημιουργεί μεγαλύτερη δέσμευση, τον τρόπο με τον οποίο αυξάνονται τα προφίλ και να δώσει κάποια ένδειξη για το τί μπορεί να περιμένει κανείς.

Παρακάτω απαριθμούνται τα ευρήματα.

  1. Τα  βίντεο παράγουν έως και 21,15% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από ότι οι απλές αναρτήσεις

Αυτό πιθανότατα δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά το περιεχόμενο των βίντεο λειτουργεί πολύ καλύτερα από τις απλές αναρτήσεις εικόνας στο Instagram.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Quintly:

  • Τα βίντεο δημιουργούν 21.15% περισσότερες αλληλεπιδράσεις (likes και σχόλια) από τις εικόνες κατά μέσο όρο
  • Τα βίντεο δημιουργούν 18,57% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τα καρουσέλ της εικόνας
  • Τα καρουσέλ έχουν 2,18% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τις μεμονωμένες αναρτήσεις εικόνας

Παρόλα αυτά οι εικόνες είναι με διαφορά ο πιο συνηθισμένος τύπος ανάρτησης στο Instagram. Η Quintly διαπίστωσε ότι το 72,58% όλων των δημοσιεύσεων είναι εικόνες.  Οι αναρτήσεις βίντεο αποτελούν μόλις το 16,74% .

Προκειμένου λοιπόν να έχει κανείς την μέγιστη απήχηση στο προφίλ του στο Instagram αξίζει ξεκάθαρα να επενδύσει στην δημιουργία βίντεο.

  1. Τα μεγαλύτερα προφίλ έχουν περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν βίντεο

Οι ερευνητές της Quintly διαπίστωσαν ότι τα μεγαλύτερα προφίλ στο Instagram είναι πιθανότερο να δημοσιεύουν βίντεο.

Αυτό έχει νόημα, δεδομένου ότι τα μεγαλύτερα προφίλ ανήκουν σε μάρκες ή διασημότητες με περισσότερους πόρους. Μπορεί επίσης να υποδηλώνει ότι όσοι κάνουν βίντεο είναι πιο πιθανό να δημιουργήσουν ακόμα περισσότερα. Και πάλι, αυτό δεν είναι απόλυτο. Υπάρχουν όμως κάποιες ενδείξεις ότι η δημοσίευση βίντεο αυξάνει όχι μόνο την αφοσίωση αλλά και τη γενική δημοτικότητα του προφίλ, με βάση αυτά τα στατιστικά στοιχεία.

  1. Οι μεγάλες λεζάντες είναι πιο συνηθισμένες, αλλά οι πιο σύντομες πετυχαίνουν περισσότερη δέσμευση

Έχετε περισσότερους από 2.000 χαρακτήρες για να χρησιμοποιήσετε στις αναρτήσεις στο Instagram. Η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιεί κατά μέσο όρο πάνω από 300 χαρακτήρες στις ενημερώσεις τους.

Έτσι προκύπτει ότι α) αυτοί που αναρτούν θέλουν να γράφουν μακροσκελείς περιγραφές β) αυτοί που τις διαβάζουν προτιμούν τις μικρές αναρτήσεις.

Τα νούμερα δείχνουν ότι οι αναρτήσεις που περιέχουν από 1-50 χαρακτήρες δημιουργούν μεγαλύτερη δέσμευση με μόνη εξαίρεση τα προφίλ με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακόλουθους. Αυτά τα προφίλ τη μεγαλύτερη δέσμευση την εμφανίζουν όταν δεν έχουν λεζάντα!

Η προσέγγιση “χωρίς λεζάντα” χρησιμοποιείται συχνά από διασημότητες , οι οποίες πραγματικά δεν χρειάζονται καμία περιγραφή για να προκαλέσουν μια απάντηση από τους οπαδούς τους.

Αυτός πιθανότατα δεν είναι ο ιδανικός τρόπος για τον μέσο χρήστη. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι σύντομες λεζάντες είναι η καλύτερη επιλογή.

  1. Λιγότερα hashtags είναι καλύτερα

Παρόμοια με το μήκος της λεζάντας, οι χρήστες Instagram ανταποκρίθηκαν καλύτερα σε λιγότερα hashtags μέσα σε μια ανάρτηση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Quintly, η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιούν λίγα hashtags , ενώ οι υπόλοιπες περιπτώσεις είναι αρκετά ομοιόμορφα κατανεμημένες..

Αυτό συσχετίζεται με την μεγαλύτερη δέσμευση.

Σύμφωνα με την έρευνα: “τα περισσότερα προφίλ χρησιμοποίησαν 1-3 hashtags, αλλά είχαν την τάση να έχουν περισσότερες αλληλεπιδράσεις όταν δεν τα χρησιμοποιούσαν καθόλου”.

Καθόλου hashtags; Αυτή είναι μία εκπληκτική διαπίστωση, δεδομένου ότι προηγούμενες έρευνες τ0υ Instagram πρότειναν τη χρήση hashtags για την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Ένα προφίλ με πολλούς οπαδούς είναι πιθανότερο να έχει απήχηση ακόμη και χωρίς τη χρήση hashtags. Αντίθετα ένα μέσο προφίλ ίσως χρειάζεται την πρόσθετη χρήση hashtags.

Ωστόσο, οι πληροφορίες της Quintly υποδηλώνουν ότι αυτό ισχύει μόνο για τα προφίλ με λιγότερους από χίλιους οπαδούς, οι οποίοι είδαν καλύτερα επίπεδα δέσμευσης όταν συμπεριέλαβαν 1-3 hashtags ανά ανάρτηση.

Για εκείνους με κοινό μεγαλύτερο από 1.000 followers, τα καλύτερα αποτελέσματα ήρθαν όταν δεν υπήρχαν καθόλου hashtags.

Μία τελική εξαίρεση αποτελεί η ομάδα προφίλ με πάνω από 10 εκατομμύρια ακολούθους που διαπίστωσε περισσότερη εμπλοκή όταν συμπεριέλαβαν πάνω από 10 hashtags ανά ανάρτηση.

Αυτό υποδηλώνει ότι ο αλγόριθμος του Instagram και τα εργαλεία εντοπισμού των hashtags, ευνοούν τη δημοτικότητα του προφίλ όταν προβάλλουν περιεχόμενο στην ενότητα “αναζήτηση”.

  1. Η χρήση των Emojis ενισχύει την απήχηση

Η Quintly διαπίστωσε ότι, ενώ η πλειονότητα των Instagrammers (54,89%) δεν χρησιμοποιούν emojis, οι περισσότεροι παρατήρησαν οφέλη όταν πρόσθεσαν τουλάχιστον ένα.

” Ομάδες προφίλ μεσαίου μεγέθους ” (λιγότερο από 10 χιλ.έως 1 εκ. οπαδοί) τείνουν να λαμβάνουν περισσότερες αλληλεπιδράσεις όταν χρησιμοποιούν περισσότερα από 10 emojis ανά ανάρτηση. Αντίθετα,  τα μικρότερα προφίλ φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματικά όταν χρησιμοποιούν 1-3 emojis.

Το πόσο άνετα αισθάνεται κανείς με το emojis είναι μια προσωπική προτίμηση, αλλά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η χρήση τουλάχιστον ενός ή μερικών emojis στις αναρτήσεις,  μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στο engagement

  1. Τα Σαββατοκύριακα το engagement αυξάνεται

Η Quintly διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ενημερώσεων (76,13%) δημοσιεύονται τις καθημερινές. Παρόλα αυτά το σαββατοκύριακο τα επίπεδα engagement αυξάνονται.

“Είδαμε πολύ υψηλότερες αλληλεπιδράσεις το Σάββατο και την Κυριακή. Οι αναρτήσεις που έγιναν το Σαββατοκύριακο είδαν έως και 22,29% υψηλότερες αλληλεπιδράσεις.”

Υπάρχει προφανώς λιγότερος ανταγωνισμός τα σαββατοκύριακα και οι άνθρωποι έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Με βάση αυτό θα είχε νόημα να προτιμήσει κανείς να πραγματοποιεί τις αναρτήσεις του το Σαββατοκύριακο για να μεγιστοποιήσει τις επιδόσεις.

Όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι πολύ ενδιαφέροντα και αποτελούν την αφετηρία για να ξεκινήσει κανείς τα δικά του πειράματα, προκειμένου να βελτιστοποιήσει την απόδοση της Instagram σελίδας του.

Καλή επιτυχία!