Ένας πλήρης οδηγός του Pinterest τόσο για αρχάριους όσο και για επαγγελματίες. Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις και οδηγίες βήμα-βήμα.

Pinterest gia epixeiriseis kai arxarious businessmentor.gr

To Pinterest με βάση στατιστικά δεδομένα και αριθμούς

Το Pinterest ξεκίνησε το 2010 ως μια κοινωνική πλατφόρμα που εμπνέει και συνδέει ανθρώπους με παρόμοια ενδιαφέροντα και χόμπι. Διαθέτει πλέον πάνω από 459 εκατομμύρια χρήστες που διαρκώς αυξάνονται. Το Pinterest έχει αναδειχθεί ως ένα από τα καλύτερα κοινωνικά δίκτυα μεταξύ άλλων (Facebook, Instagram, Twitter κλπ) για να προωθήσεις την επιχείρησή σου.

Στατιστικά του Pinterest που ίσως σου φανούν χρήσιμα

  • Η αύξηση των χρηστών του Pinterest από το 2016 έως το 2021 είναι σταθερά ανοδική
  • 60% των χρηστών του Pinterest είναι γυναίκες
  • Η πλειοψηφία των χρηστών του Pinterest ανήκουν στην γενιά Millennials & γενιά Z 
  • Περισσότεροι από τρεις στους τέσσερις (ή 77 %) Pinners λένε ότι έχουν ανακαλύψει μια νέα μάρκα ή προϊόν κατά την περιήγησή τους στο Pinterest.
  • Ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Pinterest είναι για να αναζητούν έμπνευση για τη διακόσμηση ή σχεδιασμό του σπιτιού. Στη συνέχεια ακολουθεί η αναζήτηση ιδεών για στυλ, ρούχα και ομορφιά.
  • Ο τρίτος πιο δημοφιλής λόγος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Pinterest είναι για να πάρουν έμπνευση για θέματα υγείας και φυσικής κατάστασης. Οι ιδέες για ταξίδια, γάμους, πάρτι και εκδηλώσεις προσελκύουν επίσης χρήστες στην πλατφόρμα.
  • Το 82% των εβδομαδιαίων ενεργών χρηστών του Pinterest δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα με βάση το περιεχόμενο των brands στην πλατφόρμα.
  • Το 40% των χρηστών Pinterest που είναι άνδρες και των χρηστών που ανήκουν στη Γενιά Z αυξάνονται κατά περίπου 40% κάθε χρόνο
  • Η μέση ηλικία ενός χρήστη Pinterest είναι τα 40, ωστόσο, η πλειοψηφία των ενεργών pinner είναι κάτω των 40 ετών.
  • Οι γυναίκες ηλικίας 25-34 ετών αντιπροσωπεύουν το 30,4% του διαφημιστικού κοινού του Pinterest.

Pinterest Statistics businessmentor.gr

Τι είναι τα pins & boards και πως λειτουργούν

Ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψουν οι χρήστες την επιχείρηση σου είναι να παίξεις σύμφωνα με τους κανόνες του.

Έτσι όπως στο Youtube  δημιουργείς βίντεο, στο Pinterest δημιουργείς τις λεγόμενες καρφίτσες-pins.

Τα pins λειτουργούν σαν σελιδοδείκτες για να βοηθήσουν τον χρήστη να οργανώσει τα ενδιαφέροντά του σε πίνακες (boards).

Κάθε κλικ στο pin, θα οδηγεί στο website από όπου πρωτοξεκίνησε το post, αυξάνοντας τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα της επιχείρησής που ανήρτησε αυτό το post.

Πως να κάνεις pin στο Pinterest με το Google extension.

Σε αυτό το βίντεο εξηγούμε πως μπορείς βήμα βήμα να εγκαταστήσεις και να χρησιμοποιήσεις το Gοοgle extension για να κάνεις pin στο Pinterest

.

Πώς να δημιουργήσεις ένα επαγγελματικό προφίλ Pinterest  βήμα προς βήμα. 

Αν είσαι καινούργιος στο Pinterest  θα χρειαστεί να δημιουργήσεις έναν επαγγελματικό λογαριασμό. Μην αγχώνεσαι όμως, η διαδικασία είναι γρήγορη και απλή.

  1. Πρώτα θα κάνεις κλικ πάνω στον σύνδεσμο αυτό https://www.pinterest.com/business/create/  για να δημιουργήσεις τον επαγγελματικό λογαριασμό σου. Εδώ θα συμπληρώσεις λίγες βασικές πληροφορίες του προφίλ σου όπως email, όνομα της επιχείρησης και το URL του ιστότοπου σου.Pinterest Business Account businessmentor.gr Pinterest Business Account process businessmentor.gr
  2. Στη συνέχεια επίλεξε τα πεδία που θέλεις και για να συνεχίσεις πάτησε “Επόμενο”. Μην ξεχνάς ότι κάθε τι που συμπληρώνεις στο λογαριασμό σου (στόχοι, περιγραφή επιχείρησης και τα υπόλοιπα στοιχεία) πρέπει να ανταποκρίνεται στο πραγματικό προφίλ της επιχείρησης σου.Pinterest Business profil info businessmentor.grPinterest Business profil details businessmentor.gr
  3. Τέλος, ανάλογα με τους στόχους που διάλεξες προηγουμένως, επιλέγεις από που θες να ξεκινήσεις για να μεταβείς στον καινούργιο σου λογαριασμό.Pinterest Business Profil businessmentor.gr

Αυτό ήταν, τώρα μπορείς να δημιουργήσεις το πρώτο σου pin!

Πώς λειτουργεί το Pinterest

Το Pinterest αξιοποιείται από τους χρήστες για να ανακαλύψουν, να μοιραστούν και να οργανώσουν ένα ευρύ φάσμα δωρεάν δημιουργικών ιδεών. Με ένα μόλις πάτημα μπορείς να:

    1. Ακολουθείς  άλλους χρήστες
    2. Να παρακολουθείς θεματικές ενότητες του ενδιαφέροντος σου π.χ. ιδέες για δώρα, συνταγές, μόδα, διακόσμηση σπιτιού κ.α.Pinterest Interest Boards businessmentor.gr
    3. Να αποθηκεύεις και να οργανώνεις τα pin που σου αρέσουν σε όσους πίνακες (boards) επιθυμείς. Pinterest Pin businessmentor.gr

 Πως μπορεί το Pinterest να βοηθήσει την επιχείρηση σου

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το  Pinterest για να προωθήσεις την επιχείρησή σου, να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου και να αυξήσεις  τις πωλήσεις σου.

Πολλοί χρήστες  κατευθύνονται στο Pinterest όταν χρειάζονται νέες ιδέες. Για παράδειγμα, το χρησιμοποιούν:

  •  για προγραμματισμό γάμων,
  • ιδέες για εσωτερική διακόσμηση,
  • έμπνευση για διατροφή, ταξίδια,
  • μόδα
  • ακόμα και για πιο μικρές ιδέες όπως πώς να καλλιεργήσεις ένα φυτό ή να δημιουργήσεις  DIYs (do it yourself).

Πιο συγκεκριμένα, πάνω από 200 δισεκατομμύρια καρφίτσες (pins) έχουν αποθηκευτεί στο Pinterest.

Το 90% των εβδομαδιαίων Pinners λαμβάνει αποφάσεις αγοράς εντός της πλατφόρμας. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις και τους εμπόρους να δραστηριοποιούνται στην πλατφόρμα αυτή.

Αν και οι τακτικοί χρήστες του Pinterest συχνά αξιοποιούν την πλατφόρμα για να εμπνευστούν και να καθοδηγηθούν πριν μια αποφάση αγοράς, αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος για να χρησιμοποιήσεις το Pinterest για επιχειρήσεις.

Δύο σοβαροί λόγοι να χρησιμοποιήσεις το Pinterest για την επιχείρηση σου

Προσελκύει χρήστες και αυξάνει την επισκεψιμότητα

Η βασική ιδέα του Pinterest περιστρέφεται γύρω από τους χρήστες. Αυτοί που δημιουργούν και μοιράζονται καρφίτσες των θεμάτων που τους ενδιαφέρουν. Αυτό σημαίνει ότι είναι ήδη αφοσιωμένοι όταν συνδέονται στη πλατφόρμα.

Εάν το περιεχόμενο σου ταιριάζει με τα ενδιαφέροντά τους, θα χαρούν να επισκεφτούν τον ιστότοπό σου, να μοιραστούν τις αναρτήσεις σου και μοιραστούν απόψεις με άλλους χρήστες αναφορικά με την στην επιχείρησή σου.

Το Pinterest λειτουργεί αποτελεσματικά ως μια μαζική, οπτική μηχανή αναζήτησης.  Είναι γεμάτο  με εικόνες προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Εάν οι χρήστες κοιτούν το λογαριασμό σου στο Pinterest, το πιθανότερο είναι ότι είναι ήδη περίεργοι για το τι πουλάς. Έτσι είναι  πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αναρτήσεις της επιχείρησης σου.

Κάθε καρφίτσα (pin) που κάνεις μπορεί να περιέχει έναν σύνδεσμο. Αυτός ο σύνδεσμος μπορεί  να οδηγεί πίσω στον ιστότοπό της επιχείρησης σου.

Είναι εύκολο για τους χρήστες να κάνουν κλικ και να αυξήσουν τη συνολική επισκεψιμότητά του website σου , αυξάνοντας  την κατάταξη του website της επιχείρησης σου  στις  μηχανές αναζήτησης.

Προσοχή όμως. Το περιεχόμενο των καρφιτσών είναι κρίσιμο.  Αν οι χρήστες δεν εμπνέονται, δεν θα κάνουν κλικ.

Αποτελεί παρθένο έδαφος για τις Ελληνικές επιχειρήσεις. 

Δίκαια θα αναρωτηθείς πως τα pins και οι πίνακες  μπορεί να ενδιαφέρουν τις Ελληνικές επιχειρήσεις. Μία ενδιαφέρουσα απάντηση εντοπίσαμε σε έρευνα του Shareholic.com σε 300.000 websites.

Σύμφωνα με αυτήν, το Pinterest έρχεται δεύτερο μετά το Facebook σε shares (στο Pinterest γνωστά ως pins) αφήνοντας πίσω με διαφορά, άλλα γνωστά κοινωνικά δίκτυα (όπως το Twitter, Linkedin, Youtube κ.ά).

Τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τις Ελληνικές επιχειρήσεις;  Πολύ απλά, πως το Pinterest έχει την μοναδική δυνατότητα να λειτουργήσει σαν πηγή άντλησης επισκεψιμότητας στο website των επιχειρήσεων που το αξιοποιούν!

Ειδικά δε, αυτών με εξαγωγικό προσανατολισμό (χωρίς να υποτιμούμε τις δυνατότητες ανάπτυξης και εντός των ελληνικών συνόρων, καθώς σιγά σιγά το Pinterest κερδίζει δημοφιλία και στο Ελληνικό κοινό. Μια διαπίστωση που στηρίζουμε σε εμπειρικά δεδομένα, καθώς δυσκολευτήκαμε να εντοπίσουμε Ελληνικές έρευνες)

Όλα τα παραπάνω έχουν την ιδιαίτερη σημασία τους, αλλά ίσως σε αυτό που θα έπρεπε να εστιάσουν κυρίως οι Ελληνικές επιχειρήσεις, προκειμένου να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι κάτι άλλο.

Πρόκειται για ένα καλά κρυμμένο μυστικό των έμπειρων marketer του εξωτερικού, που αξιοποιούν το μέγιστο των δυνατοτήτων του Pinterest. Ποιο είναι αυτό;

Σε αντίθεση με το Facebook που συλλέγει δεδομένα με βάση αυτά που γράφουν και αποτυπώνουν ως συναισθήματα οι χρήστες στο timeline τους (affinity database), το Pinterest συλλέγει δεδομένα με βάση τις πραγματικές αναζητήσεις των χρηστών του (intentions database) .

Για να γίνει πιο εύκολα κατανοητή η διαφορά μεταξύ της affinity database & της intentions database ας δούμε ένα παράδειγμα.affinity database & intentions database businessmentor.gr

Ένας χρήστης του Facebook που ενδιαφέρεται για την αγορά αυτοκινήτου δείχνει με likes & shares στο timeline του, καθ΄όλη τη διάρκεια ενός έτους,  μια ιδιαίτερη προτίμηση (affinity database) σε αυτοκίνητα πολυτελείας τύπου Mercedes & BMW.

Αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι σε θέση να αγοράσει αυτά τα αυτοκίνητα.

Έτσι όταν μια επιχείρηση ανατρέξει σε αυτά τα στατιστικά δεδομένα του Facebook (μέσω του Ad Manager) δεν θα έχει μια ρεαλιστική αποτύπωση των προθέσεων του χρήστη.

Αντίθετα αν ο ίδιος χρήστης αξιοποιήσει το Pinterest, το (υποτιμημένο αυτό) κοινωνικό δίκτυο θα συλλέξει μόνο εκείνα τα δεδομένα που αφορούν τις πραγματικές αναζητήσεις και προθέσεις του χρήστη (intentions database) έτσι ακριβώς όπως αποτυπώνονται μέσα από τις αναζητήσεις του και μάλιστα σε ρεαλιστικό χρόνο (διάστημα λίγων ημερών ή μηνών).

 Έξι μικρά μυστικά του Pinterest μεγάλης αξίας

1. Καθόρισε το κοινό σου και το τύπο του περιεχομένου σου.

Όπως συμβαίνει με κάθε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να προσδιορίσεις το κοινό σου και τον στόχο σου.

Τι είδους περιεχόμενο θέλουν να δουν οι χρήστες στο Pinterest; Είναι infographics και συμβουλές ή μήπως δημοσιεύσεις άρθρων;

Εκμεταλλεύσου την ιδιαίτερη ταυτότητα της επιχείρησης σου και για να ξεχωρίσεις πραγματικά.

Έτσι οι χρήστες θα απολαμβάνουν το περιεχόμενό σου και εσύ θα κερδίζεις αναγνωσιμότητα και θα μεταδίδεις το σωστό μήνυμα της επιχείρησης σου.

Μην ξεχνάς ότι ο επιχειρηματικός λογαριασμός σου δίνει πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία, γνωστά και ως Pinterest Analytics. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να δεις τι αποδίδει στο κοινό σου και τι όχι.

Άφησε τα στατιστικά να σε καθοδηγήσουν. Όταν έχεις μια καλή ιδέα για το τι θέλει ή χρειάζεται  να δει το κοινό σου, η δημιουργία καρφιτσών θα είναι ευκολότερη.

  2. Βελτιστοποίηση SEO.

Όπως σημειώθηκε παραπάνω, το Pinterest είναι ουσιαστικά μια οπτική μηχανή αναζήτησης. Βασίζεται στις ίδιες αρχές, πράγμα που σημαίνει πως η χρήση λέξεων-κλειδιά είναι κρίσιμες.

Για παράδειγμα, αν πουλάς βαλίτσες, μπορείς να χρησιμοποιήσεις λέξεις -κλειδιά και φράσεις όπως “βαλίτσα”, “βαλίτσα ταξιδίου”, “διακοπές”,  “βαλίτσα για ταξίδι” σε όλο το προφίλ και τις καρφίτσες σου.

Με αυτόν τον τρόπο, όταν ένας χρήστης κάνει αναζήτηση χρησιμοποιώντας μία από τις παραπάνω λέξεις κλειδιά, , το προφίλ και οι εικόνες των προϊόντων σου θα εμφανίζονται στη ροή τους.

Αντίστοιχα αν πουλάς υγιεινά σνακ θα ήταν λογικότερο να χρησιμοποιήσεις το  «υγιεινά σνακ» ως κύρια λέξη κλειδί.

Μπορείς να προσθέσεις κι άλλες λέξεις κλειδιά όπως «υγιεινά σνακ χωρίς γλουτένη» και ούτω καθεξής. Μόνο η λέξη «σνακ» δεν θα εξυπηρετούσε τον σκοπό σου.

Σκέψου καλά λοιπόν ποιες λέξεις-κλειδιά θα αναζητήσουν οι χρήστες και συμπερίλαβε τις στο περιεχόμενο του λογαριασμού σου.

Έτσι είναι πιο πιθανό να εμφανίζεσαι οργανικά στις ροές και τις αναζητήσεις των χρηστών. Παρακάτω ακολουθούν σημεία που μπορείς να εισάγεις τις λέξεις -κλειδιά και φράσεις που επέλεξες:

  •         Προφίλ
  •         Περιγραφές των καρφιτσών
  •         Τίτλοι πινάκων
  •         Περιγραφή κάθε πίνακα
  •         Image-Alt-Text

3.  Βελτιστοποιημένα Pin.

 Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι  χρήστες τι να περιμένουν από το Pinterest προφίλ της επιχείρησης σου και τις αναρτήσεις που κάνεις.

Θυμήσου πως στο Pinterest όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία του χρήστη (user experience). Άρα ο  τίτλος και  η περιγραφή του pin ή του board που αναρτάς,  έχει μεγάλη σημασία. Έτσι βοηθάς τους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο της ανάρτησης σου.

Εξίσου σημαντικό είναι και το γραφικό που συνοδεύει την ανάρτηση σου. Αυτό  χρειάζεται να ανταποκρίνεται στον τίτλο και την περιγραφή της ανάρτησης σου.

Για παράδειγμα, ένας καλός τρόπος για να προσελκύσεις το κατάλληλο κοινό , όταν θες να προωθήσεις μια ανάρτηση του blog της επιχείρησης σου, είναι να συμπεριλάβεις  τον (καλά μελετημένο ελπίζω) τίτλο του άρθρου στην προσαρμοσμένη εικόνα.Pin Pinterest Business businessmentor.gr

Επιπλέον, όταν δημιουργείς μια καινούργια καρφίτσα (pin), είναι σημαντικό να λάβεις υπόψη τον τρόπο που εμφανίζονται οι εικόνες που αναρτάς σε διάφορες συσκευές (π.χ. κινητό, tablet, desktop).

Τα δημιουργικά σου χρειάζεται  να είναι ευχάριστα στο μάτι και να ξεχωρίζουν σε μια “θάλασσα” εικόνων στη ροή των χρηστών.

Άρα δώσε προσοχή στην ποιότητα των εικόνων ή/και τα βίντεο που δημοσιεύεις και χρησιμοποιήσε εικόνες στην σωστή αναλογία.

4. Hashtags και προβολή

Τα hashtags είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσεις οργανικά το κοινό σου.

Τα hashtag στο Pinterest λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν στους περισσότερους άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης (όπως στο Instagram, Facebook κτλ.).

Όταν τα hashtags αξιοποιούνται σωστά, κάνουν το περιεχόμενό σου πιο φιλικό προς την αναζήτηση. Χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τους χρήστες να εντοπίσουν καρφίτσες και πίνακες σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα που αναζητούν.

Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε ένα hashtag που συμπεριλαμβάνεται σε μια καρφίτσα (pin), μεταφέρονται σε μια σελίδα. Σε αυτήν  μπορούν να δουν όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε αναφορικά με αυτό το hashtag.

Μπορείς να προσθέσεις hashtags στις καρφίτσες, τους πίνακες και το προωθημένο περιεχόμενο (εάν υπάρχει) για να διασφαλίσεις την καλύτερη  δυνατή προβολή της επιχείρησης σου.

5. Η βελτιστοποίηση του προφίλ σου είναι εξίσου σημαντική.

Η πρώτη επαφή του χρήστη με το pinterest προφιλ της επιχείρησης σου είναι πολύ σημαντική.

Είναι καλό να θυμάσαι πως ο χρήστης ΔΕΝ θα αφιερώσει πάνω από 10-15 δευτερόλεπτα για να το αξιολογήσει. Σε αυτά τα (έως) 15’’ θα αποφασίσει αν θα συνεχίσει να διαβάζει το περιεχόμενο σου ή όχι.  Γι’ αυτό μην παραλήψεις να βελτιστοποιήσεις το προφίλ της επιχείρησης σου.

Αυτό μπορεί να σημαίνει, όμορφο φωτογραφικό υλικό, σωστές διαστάσεις, μελετημένοι τίτλοι, αλλά και άλλα όπως η σωστή σύνδεση της  ιστοσελίδας σου με το Pinterest.

Δώσε ιδιαίτερη προσοχή  στο όνομα του προφίλ της επιχείρησης σου. Χρειάζεται  να είναι ίδιο με την επωνυμία της επιχείρησης σου.

6. Σχέση με τους ακόλουθους

Το Pinterest αγαπά (και ευνοεί) τα προφίλ των επιχειρήσεων που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην αλληλεπίδραση με το κοινό τους.

Για να μεγιστοποιήσεις τον αντίκτυπο της επωνυμίας σου, μην παραλείψεις  να αλληλεπιδράς  τακτικά με Pinners που ακολουθούν τους πίνακες της επιχείρησης σου.

Αν δημιουργείς νέο περιεχόμενο υψηλής αξίας για τους ακολούθου σου τακτικά,  φρόντισε να αφιερώνεις χρόνο και για να αλληλεπιδράς μαζί τους.

Το να απαντάς στα ερωτήματα και τα σχόλια τους είναι ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσεις μια ισχυρή μάζα πιστών ακολούθων.

Τι είναι το Pinterest Analytics & πως να το αξιοποιήσεις

Το Pinterest Analytics προσφέρει τη δυνατότητα ταξινόμησης των δεδομένων σου από οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ανά μήνα ή χρόνο.

Τα δεδομένα μπορούν επίσης να ταξινομηθούν ανά συσκευή, κάτι που μπορεί να είναι χρήσιμο στο να καταλάβεις πώς πρέπει να βελτιστοποιήσεις τον λογαριασμό σου για κινητά ή για υπολογιστή.

Υπάρχουν επτά μετρήσεις που θέλεις να παρακολουθήσεις στο λογαριασμό σου για να αξιολογήσεις την απόδοση του λογαριασμού και περιεχομένου σου.

Φυσικά, ανάλογα με τους στόχους σου, ίσως θελήσεις να εστιάσεις περισσότερο σε μερικές από αυτές τις μετρήσεις και όχι σε όλες.

1. Εμφανίσεις

Οι εμφανίσεις του Pinterest περιλαμβάνουν τον αριθμό των αναρτήσεων σου που προκύπτουν στη ροή ενός χρήστη ή στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να έχεις μια αίσθηση του τι ψάχνει το κοινό σου, αναζήτησε μοτίβα στο περιεχόμενο σου για να μάθεις ποιες κατηγορίες και λέξεις -κλειδιά κερδίζουν τις περισσότερες εμφανίσεις.

Για παράδειγμα, εάν είσαι life coach και παρατηρήσεις ότι οι αναρτήσεις σου με  “Ρήσεις σοφών” έχουν  εξαιρετική απόδοση, τότε ίσως να θες να επικεντρωθείς περισσότερο σε αυτό το περιεχόμενο.

2. Repins

Τα Repins είναι ο αριθμός των φορών που κάποιος αποθηκεύει την καρφίτσα σου σε έναν από τους πίνακες του.

Αυτή η ενέργεια σημαίνει ότι ο χρήστης βρήκε την ανάρτηση σου ενδιαφέρουσα και κοινοποιήσιμη. Αυτό είναι πιο πολύτιμο από μια εμφάνιση γιατί υπολογίζεται ως πραγματική δέσμευση.

Με απλά λόγια, όσο περισσότερα άτομα αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο σου, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστείς στην αναζήτηση περισσότερων ατόμων.

3. Κλικ

Τα κλικ είναι η μέτρηση που καθορίζει εάν το περιεχόμενό σου οδηγεί ή όχι το κοινό σου στον ιστότοπό σου.

Αυτή η μέτρηση είναι εξαιρετικά σημαντική εάν ο στόχος σου είναι να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σου με την παρουσία σου στο Pinterest.

4. Κορυφαίες καρφίτσες

Το περιεχόμενο του Pinterest έχει μεγάλη διάρκεια ζωής. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο σου μπορεί να συγκεντρώσει μετρήσεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό, τι σε άλλες πλατφόρμες.

Πώς μπορεί να σου φανεί αυτό χρήσιμο; Εάν ξεκινήσεις μια εξαιρετικά δημοφιλή καμπάνια που είχε απήχηση στο κοινό σου πριν από ένα χρόνο, θα μπορείς να επιστρέψεις και να δεις τις ενέργειες που έγιναν σε αυτό το περιεχόμενο πριν από ένα χρόνο.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες για να προσδιορίσεις τη στρατηγική της επόμενης καμπάνιας.

5. Στατιστικά όλων των εποχών

Για να δεις ποιο περιεχομένο λειτούργησε καλύτερα στον business Pinterest λογαριασμό σου στο παρελθόν, ψάξε τα δεδομένα του επιχειρηματικού λογαριασμού σου, που χρονολογούνται από την αρχή του λογαριασμού σου.

Αυτά τα δεδομένα περιλαμβάνουν τα πιο καρφιτσωμένα  pin  της επιχείρησης σου, τα pin  που είχαν καλύτερη απόδοση στην αναζήτηση και τα pin  με τα οποία αλληλεπίδρασαν περισσότερο οι χρήστες.

Παρόμοια με τις κορυφαίες καρφίτσες (pin) σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα στατιστικά για να βελτιστοποιήσεις το νέο περιεχόμενο και να παρέχεις στο κοινό σας αυτό που θέλει να δει.

 6. Αποθήκευση

Μια αποθήκευση από χρήστη του Pinterest σημαίνει ότι του αρέσει το περιεχόμενό σου. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως ο συγκεκριμένος χρήστης το αποθηκεύει σε έναν από τους πίνακες του, ενώ ταυτόχρονα το προτείνει  στους ακολούθους του.

Η αποθήκευση ενός pin της επιχείρησης σου από ένα χρήστη,  αυξάνει την προσέγγιση χρηστών στην ανάρτηση σου και μπορεί να υποδεικνύει ότι ο χρήστης σχεδιάζει να ασχοληθεί περαιτέρω με το περιεχόμενο αργότερα.

Συνοψίζοντας

Το Pinterest είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για όλους τους επαγγελματίες. Ακολουθόντας τις οδηγίες που αναφέρονται σε αυτό τον οδηγό, μπορείς να πετύχεις θεαματικά αποτελέσματα για την επιχείρηση σου.

Καλή επιτυχία!

Χρειάζεσαι ένα παράδειγμα για το πως πρέπει να μοιάζει ένας επαγγελματικός λογαριασμός Pinterest; Κλίκαρε εδώ https://gr.pinterest.com/BusinessMentor1/_created/

Δημοφιλή σχετικά άρθρα:

Πώς να προστατέψεις τον Facebook λογαριασμό σου από χάκερς. 

Χάκερ αποκτά πρόσβαση σε Facebook επαγγελματική σελίδα και πετάει έξω τον admin_ιδιοκτήτη της σελίδας