Blog

Βρες"φρέσκες" ειδήσεις για σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές, ρεαλιστικές συμβουλές, εφαρμόσιμες τεχνικές, γνώμες, tips & μυστικά που οφείλει να ξέρει κάθε σύγχρονος επιχειρηματίας!

Ένα βρέφος με απεριόριστες δυνατότητες γεννιέται.

Προορισμός του, να στηρίξει την ποιο αδικημένη κατηγορία Ελλήνων πολιτών. Τους μικρούς & μικρομεσαίους επιχειρηματίες. To Business Mentor Greece, στην πρώτη επίσημη συνάντηση των ιδρυτικών μελών του, που έγινε στα γραφεία της εταιρείας, στην οδό Μαγνησίας 2,  ανακοίνωσε το Όραμα και τους τους Στόχους, πάνω στους οποίους θα στηρίξει όλες…
Περισσότερα

Στόχοι: 5 κριτήρια για να τους πετύχεις!

Φρόντισε να είναι SMART: Συγκεκριμένοι στόχοι, (Specific). Να ορίζουν τι ακριβώς πρέπει να επιτευχθεί. Μετρήσιμοι (Measurable). Να είναι εφικτό να μετρηθούν με όρους χρόνου, ποιότητας, ποσότητας, οικονομικών πόρων κλπ. Επιτεύξιμοι στόχοι(Achievable). Να είναι ρεαλιστικοί, δεδομένων των συνθηκών που υπάρχουν στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, αλλά και των πόρων που…
Περισσότερα

Συνάντηση με τον πελάτη σου. Κάνε το πρώτο βήμα σωστά!

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσει κανείς για την σημασία του πρώτου ραντεβού με τον πελάτη. Πιστεύω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε την σπουδαιότητα του. Εκεί παίζονται όλα. Γι αυτό κι έχει σημασία να τηρήσεις κάποιους σωτήριους κανόνες, απαύγασμα της εμπειρίας μου τα τελευταία 20 χρόνια: Στην συνάντηση προτίμησε να ακούσεις και όχι…
Περισσότερα

Μια πραγματική ιστορία και πώς ένα ανέξοδο μέτρο, θα μπορούσε να φέρει ανάπτυξη αύριο κιόλας.

    Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να συζητήσω με νέα, άνεργη του ΟΑΕΔ, που προβληματιζόταν σοβαρά,  για το αν πρέπει ή όχι να ανοίξει μια μικρή  βιοτεχνία ειδών ζαχαροπλαστικής και βουτημάτων. Όπως μου διηγήθηκε  η ίδια η Λία, 28 χρονών, πτυχιούχος του ΤΕΙ εμπορίας και διαφήμισης, η ιδέα γεννήθηκε πριν…
Περισσότερα

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο: Ένας μύθος που στοιχίζει!

Πόσες φορές έχεις ακούσει το “ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο”? Ε λοιπόν η εμπειρία μας λέει πως αυτό δεν ισχύει πάντα. Αντίθετα, κάποιες φορές η προθυμία σου να εξυπηρετήσεις τον πελάτη άμεσα, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Να το γιατί: Αν ρωτήσεις  τους καλύτερους πωλητές,  θα σου πουν πως οι…
Περισσότερα

Δημοφιλέστερες δημοσιεύσεις

Popular Posts

Γράψε το δικό σου άρθρο

Αν πιστεύεις ότι έχεις κάτι χρήσιμο να πεις, που θα βοηθήσει πρακτικά κι άλλους επαγγελματίες σαν εσένα να βελτιώσουν την καθημερινότητα τους & να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους, απλά προώθησε το άρθρο σου στο [email protected]

To Business Mentor απαντά σε όλα τα αιτήματα, γι΄αυτό, δώσε 10 ημέρες διορία στους συντάκτες μας να αξιολογήσουν το κείμενο σου, πριν λάβεις επιβεβαίωση στο inbox σου.

Case studies

Μάθε από τις εμπειρίες άλλων! Διάβασε αληθινές επιχειρηματικές ιστορίες της διπλανής πόρτας…

Εργαλεία Υποστήριξης

Βρες πολύτιμα ψηφιακά εργαλεία, με υψηλή προστιθέμενη αξία για επιχειρήσεις σαν την δική σου!

Κέρδισε χρήμα & χρόνο

Μάθε πως το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να απογειώσει τα έσοδα της επιχείρησης σου

Βρες"φρέσκες" ειδήσεις για σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές, ρεαλιστικές συμβουλές, εφαρμόσιμες τεχνικές, γνώμες, tips & μυστικά που οφείλει να ξέρει κάθε σύγχρονος επιχειρηματίας!

Ένα βρέφος με απεριόριστες δυνατότητες γεννιέται.

Προορισμός του, να στηρίξει την ποιο αδικημένη κατηγορία Ελλήνων πολιτών. Τους μικρούς & μικρομεσαίους επιχειρηματίες. To Business Mentor Greece, στην πρώτη επίσημη συνάντηση των ιδρυτικών μελών του, που έγινε στα γραφεία της εταιρείας, στην οδό Μαγνησίας 2,  ανακοίνωσε το Όραμα και τους τους Στόχους, πάνω στους οποίους θα στηρίξει όλες…
Περισσότερα

Στόχοι: 5 κριτήρια για να τους πετύχεις!

Φρόντισε να είναι SMART: Συγκεκριμένοι στόχοι, (Specific). Να ορίζουν τι ακριβώς πρέπει να επιτευχθεί. Μετρήσιμοι (Measurable). Να είναι εφικτό να μετρηθούν με όρους χρόνου, ποιότητας, ποσότητας, οικονομικών πόρων κλπ. Επιτεύξιμοι στόχοι(Achievable). Να είναι ρεαλιστικοί, δεδομένων των συνθηκών που υπάρχουν στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, αλλά και των πόρων που…
Περισσότερα

Συνάντηση με τον πελάτη σου. Κάνε το πρώτο βήμα σωστά!

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσει κανείς για την σημασία του πρώτου ραντεβού με τον πελάτη. Πιστεύω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε την σπουδαιότητα του. Εκεί παίζονται όλα. Γι αυτό κι έχει σημασία να τηρήσεις κάποιους σωτήριους κανόνες, απαύγασμα της εμπειρίας μου τα τελευταία 20 χρόνια: Στην συνάντηση προτίμησε να ακούσεις και όχι…
Περισσότερα

Μια πραγματική ιστορία και πώς ένα ανέξοδο μέτρο, θα μπορούσε να φέρει ανάπτυξη αύριο κιόλας.

    Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να συζητήσω με νέα, άνεργη του ΟΑΕΔ, που προβληματιζόταν σοβαρά,  για το αν πρέπει ή όχι να ανοίξει μια μικρή  βιοτεχνία ειδών ζαχαροπλαστικής και βουτημάτων. Όπως μου διηγήθηκε  η ίδια η Λία, 28 χρονών, πτυχιούχος του ΤΕΙ εμπορίας και διαφήμισης, η ιδέα γεννήθηκε πριν…
Περισσότερα

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο: Ένας μύθος που στοιχίζει!

Πόσες φορές έχεις ακούσει το “ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο”? Ε λοιπόν η εμπειρία μας λέει πως αυτό δεν ισχύει πάντα. Αντίθετα, κάποιες φορές η προθυμία σου να εξυπηρετήσεις τον πελάτη άμεσα, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Να το γιατί: Αν ρωτήσεις  τους καλύτερους πωλητές,  θα σου πουν πως οι…
Περισσότερα

Συλλογική Ευφυία

Γίνε μέλος της πιο δυναμικής Ελληνικής Επιχειρηματικής Κοινότητας. Συμπλήρωσε τη φόρμα & λάβε ειδικά προνόμια & πολύτιμες ενημερώσεις για σένα & την επιχείρηση σου

Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.